کد خبر 861321
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
محمد عبدالهی

برخی سوال میکنند که پس از 40 سال گفتن "مرگ بر اسرائیل" و شعار مبارزه با اسرائیل، چه نتیجه ای گرفته اید؟!

به گزارش مشرق، برخی سوال میکنند که پس از 40 سال گفتن "مرگ بر اسرائیل" و شعار مبارزه با اسرائیل، چه نتیجه ای گرفته اید؟! چه گیرتان آمده و..

صریح ترین پاسخ به این سوال این است که "مبارزه با اسرائیل" اینک به جنبشی جهانی و فراگیر خصوصا در کشورهای غربی تبدیل شده است. امروز هیچ کشوری در جهان نیست  که در آن پرچم اسرائیل به آتش کشیده نشود و شاهد مبارزه  و تظاهرات مردمی علیه اشغالگری و موجودیت اسرائیل نباشیم. خصوصا با پا گرفتن جنبش BDS جنبش جهانی بایکوت، عدم سرمایه گذاری و انزوای اسرائیل که از سال 2005 در کشورهای غربی خصوصا انگلستان پاگرفته،  روزبروز عرصه سیاسی و رسانه ای بر اسرائیل تنگتر و تنگتر شده است.

بیشتر بخوانید:

آیا اردن به قطار انقلاب‌های منطقه پیوسته است؟

در طول 70 سال گذشته، فلسطین امروز روزهای جدیدی را تجربه میکند. تظاهرات مسالمت آمیز بازگشت، با دهها شهید و هزاران زخمی، بی آبرویی رسانه ای گسترده را علیه اسرائیل در افکار عمومی جهان برانگیخته و حتی سلبریتی های دارای تمایلات یا تابعیت اسرائیلی را به اعتراض علیه اسرائیل کشانده است. تا جایی که ناتالی پورتمن بازیگر  سرشناس سینمای هالیوود و برنده اسکار از حضور در اسرائیل و دریافت جایزه‌ یک میلیون دلاری این رژیم خودداری کرده و شکیرا خواننده معروف کلمبیایی که سابقه روبوسی با مقامات اسرائیلی را دارد، کنسرت خود در تلاویو را لغو کرده است.  آرژانتینی ها به خیابان ریخته اند تا مانع بازی تیم فوتبال کشورشان با تیم اسرائیلی شوند. برای نخستین بار در شهر حیفا در اسرائیل (سرزمین های اشغالی) تظاهراتی در حمایت از آزادی فلسطین و تظاهرات بازگشت شکل گرفته و تاکنون دهها تن بازداشت و سرکوب شده اند.

برای نخستین بار، شهرک های صهیونیستی در اطراف نوار غزه، با موشک های کوچک حماس، در حال تهدید هستند و گنبد آهنین را به سخره گرفته اند. رژیمی که حتی توان مقابله با بادبادکهای کاغذی را ندارد. یوآو گالانت وزیر مسکن رژیم صهیونیستی، هفته گذشته اعلام کرده: "ما در سالهای آتی بر سوریه و حضور ایران در سوریه تمرکز خواهیم کرد و هیچ نفعی در "مبارزه مستمر" با غزه نداریم!" این نشانه درستی راهی است که حماس و حزب الله اینک دارند میروند. اگر قرار به مبارزه با اسرائیل و فروپاشی آن باشد، کانون مبارزه باید در غزه، کرانه باختری و خود سرزمینهای اشغالی باشد. اتفاقا راه درست همین است.

درخت مقاومت اینک پر شاخ و برگ تر از هر زمان دیگری در گوشه گوشه جهان سربرآورده و نوید آزادی زودهنگام فلسطین را میدهد و اینها همه از دم مسیحایی امام جماران است ..

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 111
  • غیر قابل انتشار: 30
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      خاک بر سر اونایی که منفی دادن....
    • محراب IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      شدیدا بیکاری یا داری اضافه کاری می کنی.
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      همش الکی کشوری که ولو بازور وغصب تشکیل شده بعیداست نابودشود.
    • ارشك IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      هر كي منفي داده اميدوارم با اسرائيلي ها محشور بشه.خائن هاي يزيد دوست.
    • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      نبرد حق و باطل همیشه بوده و هست. اینم وعده خداست که همیشه سپاهیان باطل از سپاهیان حق از نظر تعداد بسیار بیشتر هستند. اما وَ نُريدُ أن نَمُنَّ عَليَ الذّينَ اسْتُضعِفوا في الاَرضِ وَ نَجعَلهُم أئِمّة و نَجعَلهُم الوارثينَ.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    اها پس همش کارشماس
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      51 65
      تا چشت کور بشه
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    اگر مرگ بر اسراییل و روز قدس نبود باید برای رفتن به زیارت اربعین با اسراییل برجام امضا میکردیم
  • ایرانی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    چه ارتباطی به مردم ایران دارد؟ مگر اینکه در سال ۵۷ فلسطینی ها در ایران انقلاب کرده باشند خخخخخخخخخ
    • محسن121 IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      سلام اول پیشنهاد می کنم تحقیق بفرمایید موضوع انقلاب در ایران با مقابله با اشغال فلسطین فرق می کند!!!! این که مدافع مظلوم در برابر ظالم باشیم از واجبات اسلامه
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      52 56
      خخخخخخخخخخخخخخ و کوفت
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      29 47
      ارتباظطش همان هنان ارتباط بنی آدم با یکدیگر است. تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    یهودی های ترسوی اسرائیل با فشفشه های غزه ای فرارکرده ازبین خواهند رفت
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    شعار مرگ بر اسرائيل ما ، همان لعن ظالمان است . و نتيجه آن باعث شده كه، ... اسرائيلي كه روزگاري در جنگ 6 روز چند كشور عربي را زمين گير كرد ، امروز زمينگير شده است....
  • رحیم IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    شعار مرگ اسرائیل شعار قرآن است
    • US ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      41 63
      وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إسْرائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الأرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا (۴) فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولا (۵) ثُمَّ رَدَدْنَا لَکُمُ الْکَرَّهَ عَلَیْهِمْ وَأَمْدَدْنَاکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَجَعَلْنَاکُمْ أَکْثَرَ نَفِیرًا (۶) إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لأنْفُسِکُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الآخِرَهِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّهٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا (٧) عَسَى رَبُّکُمْ أَنْ یَرْحَمَکُمْ وَإِنْ عُدْتُمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْکَافِرِینَ حَصِیرًا (٨)
    • M.sh IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      39 31
      سوره اسرا! که وعده به نابودی رژیم نحس ونجس وسگ هار منطقه رو داده
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    سلام یکی از نتایج مرگ بر اسراییل دست کشیدن از خیال باطل از نیل تا فرات وبه دور خود دیوار ده متری کشیدن است والسلام
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    اسرائیل قطعا ازبین می رود ولی دست بعضی از منافقان داخلی هم رو میشه
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      63 93
      مر گ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر خایین به وطن مرگ بر آمریکا پرستان . مرگ بر یاران فرعون زمان
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      120 7
      کسانی که به هر طریقی به کشور وملت خیانت میکند . خداوند نابودش کند انشاالله
    • رضا IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      48 28
      توهم توطعه
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    55 95
    رژیمی که رویای نیل تا فرات داشت امروز مشغول دیوار کشی است . البته خیانتکاران 40 سال پیش هنوز هم هستند و نیل تا فرات را جور دیگری اجرا می کنند .
  • م IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    21 67
    مغرور نباش. آنچه در مقابل یهود ایستاده همان سنت و رفتار و منش و گفتار پیامبر ص و ائمه اطهار بوده و ما فقط یک ذره شاید در آن نقش داشته باشیم‌.
  • AE ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    78 30
    توهم میزنیدا!!!!!
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      44 86
      مرگ بر اسرائیل
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      28 44
      مرگ بر اسرائیل و متوهمان تعامل با جهان با شیوه برجام کدخدامنشان
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    مرگ بر ظالم
  • طاها IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    این بنده خدا بجای اینکه این همه وقت صرف کنه بنویسه مرگ بر اسرائیل، اگه می رفت به جنگش تا حالا فلسطین آزاد شده بود.
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      46 69
      اونم به وقتش
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      47 78
      آی کیو: یکی نوشتم بقیه اش را کپی-پیست کردم.
    • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    53 79
    وظیفه ما عمل به تکلیف است و نه نتیجه.
    • رضا IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      52 25
      این یعنی عقل را کنار بگذاریم حتی به قیمت از بین رفتن خودمان و نتیجه اینکه دیگر مبارزی نخواهد بود در جنگ ایران و عراق کمبود امکانات را ابتدا با عقل و هوش جبران میکرنند بعد با جان امروز ما از ابتدا سینه را دم تیر داده ایم بدون هیچ تلاش دیگری
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    66 27
    ضمنا اسلحه اسراییلی هم خیلی خوبه
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      35 16
      مثل تانک مرکاوا خخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      22 12
      مثل تانک مرکاوا خخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    49 83
    اسرائیل در زندگی نباتی زندگی میکند و زلزله ترس در پیکر حکومتش را به ترامپ رسانده وتوپ وتاک و هواپیما امریکا هم وی را از مرگ قطعی نجات نمی دهد
  • حسنا IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    59 80
    در مراسم حج ابراهیمی هم حاجیان با پرتاب سنگ به شیطان برائت خود را از شیطان اعلام میکنند. انقلابی و در خط امام ماندن و راه شهدا رفتن اعمالی دارد یکی از آنها برائت از شیطان بزرگ و رژِم جلاد صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل است. مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفتن از خصوصیات خط امام و رهبری بودن است
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    35 85
    مبارزه بااسراییل از روی اعتقادات ماست چون حضرت هم ظهور کنند نماز در قدس برپا میکنند. وکسانی که منفی داده اند مشکل از خودشان است مشکل اعتقادی دارند.
  • بی سواد روستایی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    16 46
    مثل ایران/ ..ها به ملت گفتند خفه شوید و به کنسرت و لخت شدن دختران توجه کنید
  • علي IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    41 54
    مطابق وعده قطعي خدا درقران جمع يهوددرقدس دراخرالزمان يك جانابودميشوندوپيامبرانرابدست صاحب الزمان ودرروايات اسلامي باكمك ايرانيان دانسته اند-اسراييل دشمن تمام أديان وبشريت است واساسا تشكيل ان براي سلطه فراماسونهاي وحشي برديا ومسلمين است بهمين دليل دشمن ايران وماست مگراينكه مانندپهلوي وال سعودزمام اختيارمان رابگيردومجري فرمان هاي انان براي نابودي اسلام شويم
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    حالا اومدیم و همین فردا فلسطین آزاد شد! چه اتفاق مثبتی میتونه در زندگی ما ایجاد کنه!؟ مطمئن باشید اولین کاری میکنه اتحاد با سایر کشورهای حوزه خلیج فارس علیه ایران هست نمونه اش اتحاد با عراق در زمان جنگ با ایران بود
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      34 20
      باهاش برجام امضا میکنیم :)
    • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      13 42
      شما دینتون چیه؟ دنیاپرست
    • ناشناس AE ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      42 44
      برادر من وقتی اسراییل نابود بشه یعنی ظهور حجت وقتی ظهور رخ بده یعنی عدالت بعد میگی چه اتفاقی علی ع رو به جرم عدالت به شهادت رساندند در کنار کعبه وقتی پیغمبر گفت ایمان بیارید چرا سفیان ها ایمان نیاوردند چون بزرگترین کاروان و مادیات و جایگاه قدرت دست همین ابوسفیان بود اگه امروز استکبار به پت پت افتاده به خاطر اینکه داره از بیداری مردم به خودش میلرزه داداش من در دنیا باید برابری باشه چرا باید ثروت دنیا دست ۷ نفر باشه مگه در قران نداریم تفاوتی بین انسان های نیست مگر در پرهیزکاریشان شیعه اعتقادش به چیه به همین یک شخص ولی که خلیفته اله هستش باید دنیا رو رهبری کنه تا کسی خودش رو نسبت به دیگری برتر نبینه در همین مناظرات اخیر ریاست جمهوری اقای قالیباف گفتن بیاید ثروت هامون رو رو کنیم نفر سوم اصصلاح طلبا گفت من قبول ندارم (سید) من اقای قالباف رو تایید نمیکنم از این بعد که نگید من اصولگرام ولی اگه با انصاف هم قضاوت کنید حداقلش اینه که این جبهه قبول داره اموال بررسی بشه و به مساوات و برابری اعتقاد داره به نظر من روحانی به دو دلیل رای اورد یکی ترس مردم از جنگ که واسه من عجیب بود یکی هم کسانی که تو این چهل سال تا تونستن جمع کردن و باقی افرادی هم که زیر دستشونن رو راضی کردن تا به گزینه مطلوب اونا رای بدن در کل برادرا هر چه جلوتر بریم قطعا وعده خدا خودنمایی میکنه و به قول رهبر طلوع خورشید قطعیست در این شب ظلمانی پس بیدار بشید فقط به فکر خودمون نباشیم به مظلوم توجه کنیم که خدا قطعا این در رو برامون باز میکنه امروز ثروت ها در دست شرکت هایی که کنترل همشون دست یهودی هاست یا فرقی نمیکنه در کشور خودمون پر از تبعیض و بی عدالتی یکی میلیونره و هر ساال سفر خارجی هر ماه ۵۰ میلیون حقوقشه یک کارگر یک میلیون حقوقشه همونم بهش نمیدن ۶ ماه بعد شاید پرداخت شه من خودم جوانی هستم لیسانسه بیکار اگه به مطالبات و اعتراض خودم تو صف اولم و من از هنه طلبم بیشتره اما دلیلی نمیشه شما حق رو پایمال کنید امروز شما اگه کسی رو که درست زندگی میکنه رو نبینی بهت میخندن کسی که ندای حق داره چشمت رو به روش ببندی برات میخندن اگه گدا بشم و خرما فروش مثل میثم باز هم جانم به فدای علی
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    66 15
    مرگ بر ایرانخودرو
  • آرش IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    25 49
    مرگ بر رژیم کودک کش اسرائیل
  • hk IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    17 58
    down wit israeil
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      34 11
      حداقل اندازه یه بچه انگلیسی یاد بگیر بعد بنویس with
  • صدیق IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    29 40
    سلام قرآن کریم با صراحت در آیه زیر بیان کرده که هر کاری بکنید یهودیان و مسیحیان دست از دشمنی شما برنمی دارند مگر دین خود را رها کنید و به دین آنها بپیوندید. آیا شما حاضرین یهودی شوین!؟ وَلَن تَرْضَىٰ عَنكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ ۙ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ (120)
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    26 46
    پدر اسراییل باید در اورد کشور به دست صاحب اصلیش بدیم با جنگ با امریکاه اسراییل
    • حمید IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      54 20
      شما احترام پدر خودتو نگه دار نمیخوا با کسه دیگه ای کار داشته باشی
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    40 54
    مرگ براسرائیل اصلاح طلب
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    74 44
    ارتش سایبری اسرائیل توی سایت های ارزشی خیلی فعاله . مثبت و منفی ها و بعضی نظرات خاص رو نگاه کنید تا بفهمید!
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    79 17
    راحتترین کار گفتن مرگ بر ای و اونه
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      19 26
      خوب پیشنهاد بده سخت ترین کار رو میکنیم اگر منظورت این نباشه که مدافعان حرم هم بدترین راه رو میرن
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      30 30
      اتفاقا سخت ترین کار همین است. چون باید برایش بهای سنگینی داد. کار راحت همین منافق بودن و سیب زمینی بودن و دوست شدن با همه ظالمان دنیا است
  • سردار رزمنده IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    37 53
    مرگ بر امریکا وال سقوط واسرائیل رژیم منحوس ونفرت زده وکودکش اسرائیل تا25سال دیگه نخواد بود به زباله دان تاریخ خواهد رفت انشالله.
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    32 22
    مشرق نادان! اسرائیل،نام قرآنی حضرت یعقوب(ع) است.و ما مسلمانان همیشه در نماز، سوره حمد خوانده و از خداوند متعال می خواهیم که ما را در زمره"انعمت علیهم" قرار دهد،و بنابه گواهی سوره مریم--آیه ۵۸،ذریه اسرائیل از مقربین و متنعمین درگاه الهی اند.
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    88 9
    الان باید بگیم مرگ بر مفسد اقتصادی مرگ بر دزدان مملکت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس