کد خبر 860981
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
مانچینی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعتراف کرد که تیمش از نظر کیفی و فنی پایین‌تر از فرانسه است.

به گزارش مشرق، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در دیداری دوستانه به مصاف فرانسه رفت.

این دیدار که دومین حضور مانچینی در نیمکت آتزوری بود با پیروزی سه بر یک فرانسه به پایان رسید تا ایتالیا با سرمربی جدید خود یک نتیجه‌ ناامید کننده را به دست آورد.

مانچینی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: باید اعتراف کنم که در شرایط کنونی تیم‌ ‌ملی با فرانسه تفاوت دارد و آن‌ها بهتر از ما هستند. البته این را هم باید بگویم که می‌توانستیم  در این دیدار بازی را با تساوی به پایان رسانیم.

او ادامه‌ داد: حضور در چنین دیدارهای دوستانه‌ای به سود ما است و باعث می‌شود که تیم تجربه لازم را به دست آورد. البته در هیچ شرایطی باختن خوب نیست و باید بازیکنان چنین چیزی را باور کنند. دیدار برابر فرانسه به کلی با دیدار برابر عربستان متفاوت بود. بازیکنان تلاش بیش‌تری از خود نشان دادند و انگیزه بالایی هم داشتند. بدون شک در یک سال آینده خود را به سطح فرانسه خواهیم رساند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در پایان سخنانش، ‌اضافه کرد: در شرایط کنونی فرانسه از ما بهتر است و این یک واقعیت است. باید تلاش زیادی از خود نشان دهیم تا به سطح فرانسه برسیم. ما در مسیر درستی گام برمی‌داریم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس