کد خبر 860377
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
پادوانی

مدافع برزیلی استقلال در این روزها شرایط عجیبی را پشت سر می گذارد.

به گزارش مشرق، پادوانی در بازی با فولاد مهره گردنش شکست و بعد از مدتی طولانی بستری بودن  چند روزی است که به خانه اش منتقل شده است ولی هنوز شرایط  حرکت کردن را به طور کامل ندارد و به همین دلیل هزینه زیادی را برای درمان خود انجام می دهد.


نکته مهم ماجرا این است که بعد از مصدومیت پادوانی مدیران استقلال دو پیشنهاد برای او مطرح کردند که آیا قراردادش تمدید شود و یا اگر نتوانست به فوتبال ادامه بدهد بتواند به کادرفنی استقلال اضافه شود.


پندار توفیقی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی در مورد مصدومیت پادوانی گفت: قرارداد پادووانی هم مثل دیگر قراردادها یکساله است و طبیعی است که ما هزینه‌های درمان این بازیکن را پرداخت می کنیم و من با او صحبت کردم و گفت اگر بتوانم فوتبال بازی کنم ترجیح می‌دهم به میادین برگردم وگرنه تصمیم دیگری می‌گیرم. اگر او بتواند بازی کند که خدا را شکر می‌کنیم ولی اگر به هر دلیلی نشود ما پیشنهاد کادر فنی را برای وی داریم.


با وجود صحبت های توفیقی مدیران استقلال هنوز پیشنهاد رسمی برای ادامه فعالیت پادوانی نداده اند و با توجه به هزینه زیادی که درمان این بازیکن دارد و البته به دلیل اینکه او در فوتبال ایران بیمه نیست، بهتر است باشگاه زودتر تکلیف پادوانی را روشن کند تا این بازیکن بتواند هزینه های خود را پوشش بدهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس