کد خبر 860302
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
سرگئی لاوروف نمایه

وزیر خارجه روسیه از همه تشکیلات و نیروهای خارجی در جنوب غربی سوریه خواست که از این منطقه خارج شوند و تنها نیروهای سوری در این منطقه حضور داشته باشند.

به گزارش مشرق، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه خواستار خروج همه تشکیلات خارجی از مناطق کاهش تنش در جنوب غربی سوریه شد.

لاوروف امروز چهارشنبه تأکید کرد که توافق های روسیه در خصوص مناطق کاهش تنش در جنوب غرب سوریه واضح است و این توافق ها میان روسیه، آمریکا و اردن ایجاد شده و اسرائیل از آن مطلع است.

بیشتر بخوانید:

جنوب سوریه عرصه تقابل آمریکا با ارتش سوریه

وی تأکید کرده که مناطق کاهش تنش باید ثبات را در این منطقه تثبیت کند و باید همه نیروهی غیر سوری از این منطقه خارج شوند.

وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت که باید این اقدام در سریعترین زمان ممکن عملی شود و مسکو در کنار همکاران آمریکایی و اردنی خود در این زمینه تلاش می کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ارتین IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    10 4
    روس های کثیف آدم فروش آزادی فلسطین قطعی هستش و حضور ایران و حزب الله در جنوب سوریه بخشی از عنصر قدرت تهاجمی برای ایرانه و هرگز از آنجا خارج نخواهیم شد؛بدون نظر ایران غلط کردید با عامریکا توافق کردید
  • رسول ترک IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    13 0
    راست می گه چرا باید آمریکا تو تنف پایگاه داشته باشه در مورد نیروهای ایرانم هیچ مشکلی نیست اگر حاج قاسم ساربانه می دونه چه کنه
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    1 5
    هه خائن ها
  • US ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    16 0
    اتفاقا بسیار برای مقاومت خوبه. باید توجه کرد سوریه بسیار پیچیده هست با بازیگران متعدد بین‌المللی و گروهای به اصطلاح اسلام گرا. مقاومت باید با درایت و کیاست بهروری و نفوذ خود رو بیشینه کنه. تا چند سال قبل ما ۲۰۰۰ کیلومتری اسرائل بودیم حالا چند کیلومتری هستیم. باید بی‌ سر و صدا پایگاهای زیر زمینی‌ موشکی در سرتاسره سوریه مستقر کرد و به تعلیم نیروهای مقاومت پرداخت و شبکه قدرتمند مقاومت ایجاد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس