سرور جپاروف

سرور جپاروف در ارتباط با موضوع تمدید قراردادش با استقلال هیچ مشکلی با این مجموعه ندارد مگر بحث دریافت پیش قرارداد فصل جدید که هنوز مرتفع نشده است!

سرویس ورزش مشرق – به گواه کارشناسان و با استناد به کارنامه هافبک ازبکستانی استقلال، سرور جپاروف در فصل هفدهم یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. کسی که از نظر تعداد بازی و دقایق حضور در میدان نیز جزو سه بازیکن برتر این تیم محسوب می شود. او از نظر گلزنی هم در زمره بازیکنان گلزن این تیم بوده و در ارسال پاس گل هم آمار بدی نداشت.

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال هم پیش از تمدید قرارداد با استقلال در این باره که یکی از شروط اصلی اش برای ادامه همکاری با این تیم تمدید قرارداد سرور جپاروف است مطالبی را با باشگاه در میان گذاشت و قطعا با این شرایط قراردادش را تمدید کرد.

البته سرور جپاروف هم پیش از ترک تهران در اظهار نظری گفته بود:«وقتی شفر در استقلال می ماند شرایط من هم برای ادامه همکاری با استقلال راحت تر می شود چون بیشتر اطمینان پیدا می کنم که می توانم با این تیم در آسیا عنوان قهرمانی بدست بیاورم».

**اما چه اتفاقی رخ داد که سرور جپاروف بدون تمدید قرارداد تهران را ترک کرد؟

جپاروف اینقدر به ادامه حضور در استقلال اطمینان داشت که پیش از ترک تهران برای حضور در قرعه کشی جام ملتهای آسیا که در دوبی برگزار می شود از مدرسه روسی زبانان در تهران هم بازدید کرده بود. او برای اینکه فصل هجدهم در استقلال باشد تصمیم داشت خانواده اش را هم به تهران بیاورد تا همگی کنار هم زندگی کنند و از این نظر نسبت به محل تحصیل فرزندانش هم خیالش راحت شد.

با این همه وقتی از مسئولان باشگاه درباره علت این موضوع پرسیدیم همگی از ادامه همکاری با این ستاره ازبکستانی که در سالهای اخیر دو بار هم به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شده خبر دادند.

مدیربرنامه این بازیکن هم تأیید کرد که جپاروف مشکلی برای بستن قرارداد جدید با استقلال نداشته و تنها دلیل این تأخیر گرانی دلار بوده است!!

ماجرا از این قرار است که در روزهای پایانی فصل، وقتی طرفین برای تمدید قرارداد وارد مذاکرات جدید می شوند جپاروف از استقلال درخواست بخشی از قرارداد فصل بعدش را به عنوان پیش پرداخت می کند. این درخواست درست در روزهایی مطرح می شود که بازار ارز در تهران دچار نوسانات غیر معمول بود(حدود 40 روز پیش). ایامی که بانک مرکزی تصمیم گرفت با تک نرخی کردن ارز آن را به قیمت 4 هزار و 200 تومان در اختیار مراکز دولتی قرار دهد تا به نوعی از التهاب های بازار ارز بکاهد. همان زمان مدیران باشگاه از جپاروف مهلت می گیرند تا به محض دریافت دلار دولتی، بخشی از پیش پرداخت این بازیکن را به وی بپردازند و جپاروف هم که خیالش بابت شفر و ادامه همکاری اش با استقلال راحت بود بدون دریافت پیش پرداخت و فقط یک تماس تلفنی با شفر، راهی تاشکند شد و این روزها نیز مشغول استراحت است.

جپاروف در تماس آخری که با باشگاه استقلال داشته خبردار شده که پول مورد نظرش آماده است و گفته با اعلام زمان شروع تمرینات به تهران برمی گردد و یک روز پیش از استارت تمرینات با شفر با حضور در باشگاه قراردادش با این تیم را تمدید می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    3 2
    عالیه
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      2 1
      چی عالیه؟!!!!
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    2 2
    افتضاحه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس