رئیسی نمایه

سید ابراهیم رئیسی با انتشار مطلبی درباره دیدار خود با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی صفحه اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیداری که با اصحاب رسانه داشتند در مورد نقش‌ رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در ایجاد حس بین مردم صحبت کردند و با پستی درباره این دیدار صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

در اینستاگرام حجت‌الاسلام رئیسی چنین نوشته شد:

" تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی:

رسانه‌ها در ایجاد «حس» در مردم برای گسترش معروف‌ها به گستردگی همه بایدها و نهی از منکرها به گستردگی همه نبایدها، نقش تعیین کننده‌ای دارند. اصحاب رسانه در اطلاع رسانی نباید حب و بغض شخصی و جناح بندی‌های سیاسی را دخیل کنند و تنها برای رضای خدا و اصلاح امور اجتماعی کشور اطلاع رسانی دقیق و صحیح داشته باشند. دشمن برای مواجهه با انقلاب اسلامی راهبرد نا امیدسازی و ایجاد یأس در مردم را در دستور کار دارد و از همین رو رسانه‌های دشمن تلاش دارند کاستی‌های یک بخش کوچک را به کل نظام اسلامی نسبت دهند. رسانه‌ها با آگاهی بخشی صحیح می‌توانند توطئه‌های استکبار را در نا امیدسازی مردم خنثی کنند.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: نباید بر اساس برخی توهمات، کشور را متوقف کنیم

دشمن همچنین به دنبال تطهیر چهره جریاناتی است که به این کشور و مردم ظلم کرده‌اند، از جمله اینکه تلاش دارند چهره رژیم پهلوی را به عنوان یک حکومت طرد شده از سوی مردم که خیانت‌های بسیار را به کشور کرده، تطهیر کنند. در آستانه ۴۰ سالگی نظام مقدس اسلامی باید خدمات بسیار گسترده این نظام به امت اسلامی و دنیا معرفی شود که رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین این خدمات دارند.

باید سخن مردم در رسانه‌ها جایگاه داشته باشد، اصحاب رسانه باید اجازه طرح دیدگاه‌ها توسط مردم را بدهند و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند، تحقق این امر برای مردم خود امیدآفرین است. مسئله املاک سرخس که برای۳۴ سال موضوعی حل نشدنی میان آستان قدس و بسیاری از مردم آن خطه بود، در سال گذشته حل شد که نتیجه آن تثبیت بسیاری از روستائیان در روستاها بود که جا داشت رسانه‌ها توجه بیشتری به این نقطه امید مردم می‌کردند. درب‌های آستان قدس به روی تمام رسانه‌های کشور باز است، اما این مهم را نیز باید مدنظر داشت که حضور رسانه‌ها به گونه ای برنامه ریزی شــود که فضای روحانی و معنوی حرم برای زائران از بین نرود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس