کد خبر 859859
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
افزایش حقوق ها ربیعی

وزیر رفاه گفت: برای بهبود آینده زندگی رانندگان بازنشسته که نباید با فشار و سختی توأم باشد کمیته‌ای برای کاهش ریسک رانندگی و بیمه کردن آنها ایجاد خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی ربیعی گفت: حق بیمه سازمان هدفمندی که از سال 89 برای کامیون‌داران مقرر شده قطع نمی‌شود و سازمان تأمین اجتماعی این پرداختی را ادامه می‌دهد. 

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای بررسی مشکلات این گروه از شاغلان، گفت: همچنین برای واردات اقلام مصرفی آنها مشکلی وجود نخواهد داشت و کمیته‌ای ویژه برای اینکه اجناس مصرفی با قیمت پایینی وارد شود نیز تشکیل می‌شود. 

ربیعی با اشاره به تشکیل کمیته‌ای برای بهبود وضعیت تشکل‌ها از هفته جاری، گفت: برای بهبود آینده زندگی رانندگان بازنشسته که نباید با فشار و سختی توأم باشد کمیته‌ای برای کاهش ریسک رانندگی و بیمه کردن آنها ایجاد خواهد شد. 

وزیر رفاه گفت: کارت سلامت نیز بر این افراد صادر می‌شود و شرایطی در نظر گرفته می‌شود که چنانچه مشکلی برای آنها پیش بیاید این کارت به تعویق نیفتد. 

وی در مورد محاسبه حقوق آنها گفت: حقوق بازنشستگی این افراد بر اساس آخرین حقوق دریافتی آنها خواهد بود و پرداخت حق بیمه برای آنها از 7 درصد به 4 درصد برای گروه رانندگان حمل بار، مسافری و نفتی در نظر گرفته‌ایم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    1 0
    آقای وزیر هزاران راننده پایه یک سالها در جاده ها با جانشان و خطر جاده های آنچنانی خدمت کردندو اکنون در دوره پیری حتی بیمه های آنها حلقه مفقوده است و از خدمات تامین اجتماعی محروم هستند ای کاش فکری به حال آنها می کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس