کد خبر 859804
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
بزرگترین مجموعه ورزشی ایران

تبعات منفی استفاده از مدیران غیرمتخصص در حوزه ورزش خیلی زود و به خوبی در مجموعه ورزشی آزادی نمایان شده است.

به گزارش مشرق، با گذشت 5 ماه از حضور حسن کریمی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و بیش از 3 ماه از جلوس ناصر محمودی فرد بر صندلی مدیریت مجموعه ورزشی آزادی، شرایط در مجموعه ورزشی آزادی نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است.


تصاویر زیر از مجموعه ورزشی آزادی گرفته شده، نشان دهنده وخامت اوضاع در بزرگترین مجموعه ورزشی ایران است:

جالب اینکه یک ماه قبل کریمی مدیرعامل شرکت توسعه در نشست خبری اش مدعی شده بود روزی که آزادی را تحویل گرفت، این مجموعه بیشتر شبیه زباله‌دان بود تا کمپلکس ورزشی؛ توصیفی عجیب از مجموعه که حتی واکنش طباطبایی مدیر سابق آزادی را هم به دنبال داشت.

البته کریمی در همان نشست خبری وعده داد کمتر از چند ماه دیگر مجموعه ورزشی از این رو به آن رو می شود و همه شاهد تغییرات مثبتش خواهند بود ولی حالا آنچه که تصاویر روایت می کند این است که حال و روز آزادی بدتر از قبل شده است!

بدتر شدن شرایط آزادی تنها به وخامت اماکن ورزشی آن نیست، در این چند ماه بزرگترین مجموعه ورزشی آبستن حواشی ریز و درشتی هم بوده که نشان از نبود دیدگاه فنی و ورزشی در این مجموعه بزرگ است.

اهالی ورزش خوب یاد دارند که چند ماه قبل در اقدامی عجولانه و کارشناسی نشده قسمتی از جایگاه خبرنگاران ورزشگاه به بانوان اختصاص داده شد. بعد از آن خبر اعتصاب کارگران آزادی به گوش رسانه ها رسید. چند روز بعدش تصاویر نشان داد که به جای کارگران ایرانی از کارگران افغان استفاده شده. هفته قبل کار مامور حراست مجموعه به درگیری با ملی پوش دوچرخه سواری رسید و روز دوشنبه هم گفته شد که خیابان دور مجموعه آزادی توسط دوچرخه سواران آسفالت شده است.

تمام اینها تبعات منفی استفاده از مدیران غیرمتخصص در حوزه ورزش است. موضوعی که انتقادات را به دنبال داشت ولی مدیرعامل شرکت توسعه که این روزها زمزمه کوچ او به شهرداری تهران به گوش می رسد به جای استقبال از نقد صورت گرفته، به توجیه آن پرداخت و گفت: آزادی به جای مدیر ورزشی به شهردار احتیاج دارد!
آقای کریمی! تصاویر فوق نشان دهنده اثرات حضور غریبه‌ها در ورزش است؛ لطفا با دقت ملاحظه بفرمائید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    5 2
    جالب بود ممنون
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    0 0
    قشنگ معلومه که این زباله ها قدیمی تر از این حرفهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس