کد خبر 859798
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
آزمون

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من نمی‌توانم در مورد لغو دیدارهای تداکاتی تیم ملی حرفی بزنم،‌ اما امیدوارم فدراسیون کمی این تیم را نگاه کند.

به گزارش مشرق، سردار آزمون پس از شکست 2 بر یک تیم ایران مقابل ترکیه اظهار داشت: فوتبال است و یک روز آدم خیلی خوب و یا خیلی بد کار می‌کند. این فوتبال است و ما باید از آن درس بگیریم. این یک بازی دوستانه بود و ما همه تلاش‌مان را کردیم.

وی در مورد لغو بازی دوستانه ایران مقابل یونان و اینکه آیا لغو این مسابقه باعث برهم خوردن برنامه تیم ملی نمی‌شود،‌ تصریح کرد: من در مورد لغو بازی نمی‌خواهم چیزی بگویم،‌ چون در حیطه وظایفم نیست. امیدوارم یک بازی دوستانه خوب انجام دهیم، چون نزدیک به شروع جام جهانی هستیم و همچنین امیدوارم فدراسیون یک مقدار تیم ملی را نگاه کند. این چیزها را فدراسیون باید «اوکی» کند.

مهاجم تیم ملی کشورمان در پاسخ به این پرسش که «آیا کارلوس کی‌روش در این دیدار قصد داشت با ترکیبی بازی کند که حریفان ایران در جام جهانی نتوانند دستش را بخوانند؟»،‌ گفت: من نمی‌توانم فکر کی‌روش را بخوانم،‌ حتماً او در سرش چیزهایی دارد. بهتر است این سؤال را از خود کی‌روش بپرسید.

آزمون در مورد حضور هواداران ایران در ورزشگاه محل برگزاری دیدار مقابل ترکیه گفت: واقعاً دست‌شان درد نکند،‌ خیلی لطف کردند به ورزشگاه آمدند و ما هم همه تلاش‌مان را کردیم، اما متأسفانه فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. امیدوارم در آینده خیلی بهتر باشیم.

وی در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه در فینال لیگ قهرمانان اروپا طرفدار کدام تیم بوده است، عنوان کرد: الان بهتر است در مورد جام جهانی صحبت کنیم!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس