کد خبر 859784
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
جهانبخش

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بازی مقابل مراکش سختترین دیدار ایران در جام جهانی است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف ترکیه رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر یک ترکیه به اتمام رسید. علیرضا جهانبخش پس از این دیدار اظهار کرد: همه می‌دانیم که اسپانیا بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و بازی آسانی برای ما نیست ولی ما کیفیت خودمان را داریم و شرایطی داریم که قطعا می‌خواهیم از تیم کشورمان دفاع کنیم. بازی با اسپانیا بازی دوم‌مان است. فکر می‌کنم بازی مقابل مراکش مهمترین دیدار ماست.

او درباره صحبت‌هایی مبنی بر آسان بودن دیدار مقابل مراکش، بیان کرد: اصلا اینطور نیست. پس از قرعه‌کشی همه از بازی اسپانیا و پرتغال صحبت می‌کردند اما من همان زمان معتقد بودم که بازی با مراکش سختترین بازی ماست. ما از آن‌ها شناخت نداریم. ما می‌خواهیم از ابتدا خوب شروع کنیم و در چنین تورنمنتی بازی اول مهم است. در جلساتی که داشتیم، تمام فکر و ذکرمان بازی با مراکش است تا قدم محکمی برداریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: چیزی که من به عنوان بخش کوچکی از تیم ملی می‌توانم بگویم این است که مردم به ما انرژی مثبت به ما بدهند. ما به دعا و حمایت مردم نیاز داریم تا بتوانیم پرچم کشورمان را بالا ببریم و از آن دفاع کنیم. قطعا این انرژی مثبت به ما برسد با قدرت بیشتری می‌توانیم عمل کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس