کد خبر 859488
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا نه تنها به دلیل توییت‌های جنجالی‌اش بلکه به خاطر دست‌هایش که کنترل آن گاهی اوقات از اختیارش خارج می‌شود، حیرت و تعجب بسیاری را در جهان برانگیخته است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که برای توییت‌های جنجالی و گزاف خود مشهور است، اخیراً دست دادنش درمعرض توجه عموم و رسانه‌ها قرار گرفته است.

شبکه روسی «راشاتودی» با انتشار این گزارش نوشت، اخیراً ترامپ با دست دادن با بیش از یکهزار فارغ‌التحصیل آکادمی نیروی دریایی در «آناپلیس» ایالت «مریلند»، تعجب مخاطبان را برانگیخت.

بیشتر بخوانید:

دلواپسی ترزا مِی برای ترامپ

طبق این گزارش، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه هفته گذشته برای ایراد سخنرانی در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی نیروی دریایی وارد آناپلیس شد و به جای آنکه بعد از سخنرانی خیلی فوری محل را ترک کند، تصمیم گرفت تا همچنان در آنجا بماند و شخصاً به فارغ‌التحصیلان یک به یک تبریک بگوید و تکمیل این وظیفه حدود 90 دقیقه به طول انجامید.

با اینحال، این اولین باری نیست که دستان ترامپ خبرساز می‌شود. دستان وی دو سال پیش در حین مبارزات انتخاباتی، توجهات زیادی را به خود جلب کرد و در آن زمان «مارکو روبیو» یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که ترامپ، میلیاردر آمریکایی، به واسطه «دستان کوچک» قابل اعتماد نیست.

طبق این گزارش، ترامپ خیلی سریع اظهارات روبیو را رد کرد و درست در وسط یک مناظره تلویزیونی، ترامپ از سایز دستانش دفاع کرد و اصرار داشت که اندازه دیگر بخش‌های بدنش نیز «هیچ مشکلی» ندارند.

دونالد ترامپ در دیدار با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه هم نتوانست کنترل دستانش را در اختیار داشته باشد و سعی کرد به همتای فرانسوی خود در پاک کردن شوره سر از روی کت وی کمک کند و این در حالی بود که همزمان در خصوص «روابط بسیار خاص» دو کشور فرانسه و آمریکا نیز حرف می‌زد.

این گزارش در پایان نوشت که با اینحال به نظر نمی‌رسد که «ملانیا ترامپ» همسر ترامپ از مسخره‌بازی‌های همسرش لذت می‌برد و برخی اوقات در تصاویر ویدئویی که از ملانیا گرفته شده است، به نظر می‌رسد که وی در چندین مراسم مختلف، حاضر به گرفتن دست همسرش نشده است و با مچ خود دست ترامپ را که برای گرفتن دستش به سمت وی دراز شده بود را پس زده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • از تبریز IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
    11 0
    چرا فقط ترامپ چرا اوباما نه بوش پسر و پدر نه؟اصلا امریکائی ها کیش شخصیتی کابویی دارند مثل فیلم های وسترنی قیافه چوبی و قلب سنگی و مغز پنبه ای دستها هم بالطبع تابع مغز های پوکشان رفتار میکنه وسط چیزی که به چشم میاد غرور توخالی اونهاست که منشا ان هم تملق گویی نوکران بادمجان دور قاب چین شان هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس