کد خبر 859187
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
ترامپ نمایه

یک معلم بازنشسته زبان انگلیسی به بررسی اشتباهات دستور زبانی و ویرایشی نامه رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت و پس از اصلاح، آن را برای دونالد ترامپ ارسال کرد.

به گزارش مشرق به نقل از راشا تودی، یک معلم بازنشسته زبان انگلیسی دوره دبیرستان که سال گذشته بازنشسته شد، یک تصویر از نامه اصلاح شده دونالد ترامپ را هم در اینترنت منتشر کرد. وی پیشتر یک نامه برای رئیس جمهور آمریکا فرستاده و از او درخواست کرده بود که به صورت شخصی با خانواده قربانیان تیراندازی در مدرسه ای در پارکلند فلوریدا ملاقات کند. زمانی که دونالد ترامپ به نامه او پاسخ داد، این معلم به اصلاح اشتباهات آن پرداخت.


وی که 17 سال به حرفه تدریس در مدرسه ای در کالیفرنیای جنوبی مشغول بوده است گفت: «اگر این نامه را یکی از دانش آموزان دوره راهنمایی من نوشته بود، به آن نمره C و یا C+ می دادم. اگر هم یکی از دانش آموزان دبیرستانی نوشته بود به آن نمره D می دادم».
 



وی در ادامه گفت: «می دانم که این نامه را یکی از کارکنان دونالد ترامپ نوشته است. زمانی که یک نامه از مقامات عالی رتبه دولتی دریافت می کنید، انتظار دارید که از نظر دستور زبانی و علامت‌گذاری درست باشد».

این معلم همچنین گفت که در این نامه ابتدای برخی کلمات مانند «رئیس جمهور»، «کشور»، «فدرال» و «ایالت» با حروف بزرگ نوشته شده که اشتباه است.

وی نامه اصلاح شده ترامپ را برای کاخ سفید ارسال کرد؛ اما هیچ نمره ای به این نامه نداد. مقامات کاخ سفید و دونالد ترامپ تاکنون به این مسئله هیچ واکنشی نشان نداده اند.

دونالد ترامپ در توییت های خود نیز بارها کلمات مختلف را برای تأکید با حروف بزرگ نوشته و حتی چندین بار اشتباهات رایج نوشتاری داشته است.

از زمانی که این معلم بازنشسته نامه اصلاح شده دونالد ترامپ را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده، این نامه بیش از صدها بار به اشتراک گذاشته شده است. انتشار این نامه در حالی جنجال برانگیز شده است که روز گذشته هم، نامه پر از غلط رئیس جمهور آمریکا برای «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، به سوژه کاربران فضای مجازی تبدیل شد. کاربران فضای مجازی به دونالد ترامپ از نظر مهارت های نوشتاری نمره F دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس