کد خبر 859017
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
اصلاح طلبان

در کارنامه حزب مشارکت و سازمان مجاهدین تخلفات متعددی ثبت شده که ایجاد و هدایت آشوب ها، تهیه برنامه‌ای برای براندازی نظام و ارتباط مالی و سیاسی با سفارتخانه‌های بیگانه بخشی از آن‌ها اعلام شده است.

به گزارش مشرق، بازیافت حزب فولکسی با نام جدیدحزب منحله شش نفره سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که روزگاری سعید حجاریان به طعن و مزاح گفته بود، کل اعضای آن دریک فولکس واگن جا می‌شوند، در تدارک پوست اندازی و بازیابی هویت خود با نام دیگری است.

یک منبع مطلع با بیان این خبر به جوان گفت: برخی از اعضای این حزب منحله از جمله جواد امام و صادق نوروزی در تلاش هستند، تحت نام «توسعه ملی» فعالیت حزبی خود را آغاز کنند. اقدامی شبیه حزب منحله مشارکت که به حکم قانون منحل و سپس در پوشش «حزب اتحاد ملت» فعالیت خود را از سر گرفت. در کارنامه حزب مشارکت و سازمان مجاهدین تخلفات متعددی ثبت شده که ایجاد و هدایت آشوب ها، تهیه برنامه‌ای برای براندازی نظام و ارتباط مالی و سیاسی با سفارتخانه‌های بیگانه بخشی از آن‌ها اعلام شده است.

بر این اساس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران سال ۸۹ با توجه به محتویات پرونده از جمله ادعانامه کیفرخواست ۲ شهریور سال ۸۸ دادستان عمومی و انقلاب تهران و تقاضای دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت‌ها و آرای صادره علیه اعضا و دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب و گزارش مرداد ۸۹ وزارت اطلاعات و با لحاظ مرامنامه و اساسنامه سازمان مجاهدین انقلاب و قانون احزاب، رأی دادگاه را نسبت به انحلال این سازمان صادر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس