کد خبر 858705
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
ذوالفقار نسب

کارشناس فوتبال ایران گفت: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شوند.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقار نسب در خصوص قرعه استقلال و پرسپولیس که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به ترتیب به مصاف السد و الدحیل قطر بروند، گفت: بازی سختی در انتظار نمایندگان ایران است. این دو تیم قطری نشان دادند در تمام خطوط زمین، توانایی ارائه بازی زیبا را دارند. پرسپولیس و استقلال باید حواسشان را کاملاً معطوف به این بازی ها کنند زیرا در همان ابتدای فصل جدید باید سخت ترین بازی ها را انجام دهند.

ذوالفقار نسب درباره احتمال موفقیت سرخپوشان مقابل الدحیل که تاکنون شکستی را در لیگ قهرمانان آسیا نداشته است، اظهار داشت: آنها تیم فوق العاده ای هستند که کاملا هدفمند برای موفقیت در آسیا کار می کنند. الدحیل بازیکنان تراز اول بین‌المللی دارد که هر کدامشان اندازه بودجه دو سال اخیر پرسپولیس پول گرفته اند. با توجه به اینکه پرسپولیس هم باید اولین بازی اش را در قطر در مقابل این تیم انجام دهد، بهتر است مدیریت کامل توسط کادر فنی این تیم در هر بازی پیش بینی شود.

این کارشناس فوتبال افزود: اگر پرسپولیس که از حضور در نقل و انتقالات محروم است، نتواند بازیکن بگیرد، کارش سخت تر از همیشه خواهد شد. این تیم در صورت حفظ تمام بازیکنان خود باز هم نیاز به حداقل دو بازیکن تراز اول بین‌المللی دارد. شما دیدید که بازیکنی همچون تیام به استقلال می آید و کلاس کاری اش را نشان می دهد. حالا هم این شرایط را مدیران پرسپولیس باید برای موفقیت تیم در نظر بگیرند در غیر این صورت استقلال و پرسپولیس، نمی توانند به نیمه نهایی برسند. چون سطح مسابقات آسیا به مراتب بالاتر از فوتبال باشگاهی ایران شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    1 6
    کا بیژن ! مسی و سوارز و رونالدو باید به پرسپولیس بیایند تا تیم تقویت شود و برانکو پروفسوری کند !
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    0 1
    پرسپولیس مهاجم و مدافع شش دانگ می خواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس