کد خبر 858502
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
مورگان فریمن

۸ زن با طرح شکایتی مدعی شدند که مورد آزار و اذیت جنسی از سوی «مورگان فریمن» بازیگر برنده اسکار هالیوودی شدند.

به گزارش مشرق، پس از این که رسوایی اخلاقی در هالیوود دامن بسیاری از چهره‌های سرشناس از «هاروی واینستاین» تا «کوین اسپیسی» و «رومن پولانسکی» گرفت، هشت زن از «مورگان فریمن» چهره شناخته‌شده سینمای جهان به اتهام سوء استفاده و آزار و اذیت شکایت کرده‌اند.

«فریمن» نیز با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: هر کس که مرا می‌شناسد و با من کار کرده می‌داند که من فردی نیستم که از روی عمد کسی را آزار دهم و باعت ناراحتی وی شوم. از تمام کسانی که احساس ناراحتی و بی‌احترامی کردند عذر می‌خواهم و من چنین قصدی نداشتم. 

بیشتر بخوانید:

اتهامات جنسی غول تهیه کنندگی هالیوود را دادگاهی کرد

رسوایی جنسی به رئیس اسکار هم رسید

این بازیگر ۸۰ ساله از سوی این زنان بیشتر به آزار و اذیت کلامی و رفتارهای نامناسب در صحنه فیلمبرداری فیلم‌ها و کمپانی فیلمسازی‌اش متهم شده است. چندین خبرنگار زن نیز از رفتارهای نامناسب این بازیگر آمریکایی در مصاحبه‌ها شکایت کرده‌اند.

این اتهامات علیه «فریمن» در حالی مطرح شده است که بحث جنبش‌های دفاع از حقوق زنان در سینما و بویژه در هالیوود بسیار داغ است و باید دید این صحبت‌های چه پیامدهایی برای این چهره مطرح به همراه خواهد داشت.

«فریمن» تاکنون پنج‌بار نامزد جایزه اسکار شده که در سال ۲۰۰۴ برای فیلم «عزیز میلیون دلاری» بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. وی در سال ۱۹۹۷ توسط مجله انگلیسی «امپایر» به‌عنوان سی‌ویکمین بازیگر بزرگ همه دوران‌ها برگزیده شد و سه فیلم «رانندگی برای خانم دیزنی»، «افتخار» و «رهایی از شائوشنک» او در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما قرار گرفت.

«شوالیه تاریکی»، «لوسی»، «قرمز»، «تحت تعقیب» و «شیوع» از دیگر فیلم‌های موفق «فریمن» هستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
    55 3
    ما باید کافور صادر کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس