کد خبر 858424
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
نیکی هیلی نمایه

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در جریان ایراد سخنرانی در دانشگاه هیوستون آمریکا به خاطر مواضعش در قبال کشتار اخیر فلسطینیان به دست نظامیان صهیونیست آماج اعتراض قرار گرفت.

به گزارش مشرق، دانشجویان آمریکایی با سر دادن شعارهایی رفتارها و مواضع نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل را که یکی از بزرگ ترین حامیان اسرائیل در دولت آمریکا به شمار می رود، محکوم کردند.

یکی از دانشجویان آمریکایی خطاب به هیلی گفت:« دستان تو به خون فلسطینیان آغشته است، تو در کشتار فلسطینیان دست داری ، تو شریک جرم اسرائیل هستی.»

این دانشجویان همچنین در صفحه شخصی خود در فیسبوک در بیانیه ای بی اعتنایی نسبت به ظلم و ستم علیه ملت های مظلوم جهان؛ به ویژه فلسطینیان را به باد انتقاد گرفتند.

در این بیانیه آمده است که نیلی هیلی خودش را وقف سرکوب معترضین به سیاست های جنایتکارانه اسرائیل کرده است، او می کوشد مانع از تحقیقات در خصوص کشتارهای اخیر نوار غزه شود.

لازم به ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تظاهرات بازگشت در ۳۰ مارس گذشته تاکنون ۱۱۲ فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از ۱۳ هزار نفر دیگر را زخمی کرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    2 24
    مرگ بر مخالفت
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
      2 0
      معلومه حسابی نعشه شدیا
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    10 2
    خیلی حال کردم ایوول به دانشجویان امریکایی خاک تو سر زیباکلام و خانم ابتکار و بقیه امریکا پرست ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس