کد خبر 858243
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
تیم ملی ترکیه

تیم ملی ترکیه در حالی به مصاف تیم ملی ایران می آید که اکثر ستاره هایش را در لیست خود می بیند.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران و تیم ملی ترکیه هفته آینده در استانبول دیداری دوستانه با یکدیگر برگزار خواهند کرد. این مسابقه، اهمیت بسیاری برای ایران در راستای آماده سازی برای جام جهانی 2018 دارد و باید امیدوار باشیم که ترک ها با تمام نفرات وارد زمین شوند.

در لیست تیم ملی ترکیه، غایبان سرشناسی دیده می شود؛ از آردا توران که محرومیت طولانی مدت را سپری می کند تا بوراک ییلماز که مصدوم است. همچنین امره مور و عمر توپراک نیز در فهرست 27 نفره غایب هستند و دلیل این غیبت مصدومیت عنوان شده است. جدا از این بازیکنان، عدم حضور چهره های سرشناسی چون هاکان بالتا، جانر ارکین و... ابهام هایی را به وجود آورده اما این مهره ها از آمادگی قبلی به دور هستند و کمتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرند.

با این حال و با وجود تمام غیبت ها، همچنان بازیکنان شاخص و مهمی در لیست تیم میرچا لوچسکو دیده می شود.

ولکان باباجان دروازه بان پرسابقه تیم ملی ترکیه، چالار سویونجو مدافع تیم فرایبورگ، مهمت توپال مدافع پرسابقه ترکیه ای ها، شنر اوزبایراکلی و حسن علی کالدیریم که در فنرباغچه بازی می کنند، چنگیز اوندر که چهره درخشان تیم آاس رم به شمار می رود، هاکان چالهان اوغلو هافبک تیم میلان، اوزیاکوپ بازیکن تیم بشیکتاش، یونس مالی که چند روز پیش برای ولفسبورگ گلزنی کرد و 2 مهاجم تیم ملی ترکیه که برای اورتون و کایسری اسپور بازی می کنند، ستاره های تیم ملی ترکیه به شمار می روند.

البته این کشور اروپایی، پس از بازی ایران به مصاف تونس و روسیه نیز خواهد رفت و همین موضوع نگرانی هایی را در بین اهالی فوتبال در ایران ایجاد کرده است. نگرانی مبنی بر استفاده نکردن از ستاره ها در مقابل ایران و بازی دادن به آن ها در 2 بازی دیگر.

باید نشست و دید سرمربی باتجربه تیم ملی ترکیه، در مقابل ایران کدام بازیکنان را به زمین خواهد فرستاد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس