کد خبر 858209
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
برانکو کریم باقری

مربی تیم پرسپولیس گفت:‌ می‌توانیم با استفاده از میزبانی در بازی برگشت الدحیل را حذف کرده و به مرحله بعد برویم.

به گزارش مشرق، کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در خصوص رویارویی این تیم با الدحیل قطر گفت: الدحیل از تیم‌های خیلی خوب قطر است و در آسیا هم از تیم‌های خوب به حساب می‌آید مطمئناً بازی خیلی سختی در پیش خواهد بود و من امیدوارم که بازی خوبی با این تیم انجام دهیم. البته در وهله اول امیدوارم که پنجره نقل و انتقالات باز شود تا پرسپولیس بتواند تیم را تقویت کند.

وی‌ ادامه داد: اگر پنجره باز نشد با همین بازیکنانی که داریم باید کار را پیش ببریم و با همین بازیکنان اگر پنجره باز نشود باید کار را جلو ببریم، اما می‌دانید که با همین بازیکنان و مربیان تا اینجا کار را خوب پیش برده‌ایم. ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا در شرایط خوبی خودمان را نگه داریم و آماده مسابقات شویم تا بازی سختی را که پیش رو داریم را با دست پر به اتمام برسانیم.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص بازی برگشت که در تهران انجام می‌شود، اظهار داشت: این اتفاق خوبی است که تیم الدحیل در ابتدا میزبان است و ما باید در بازی برگشت از این تیم میزبانی کنیم. در بازی برگشت می‌توانیم با حمایت هواداران که همیشه حامی پرسپولیس بودند نتیجه خوبی بگیریم؛ چراکه در این سال‌ها همیشه خودشان را به خوبی نشان دادند و می‌توانیم با استفاده از میزبانی در بازی برگشت الدحیل را حذف کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس