کد خبر 858195
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
مجید جلالی

سرمربی تیم پیکان گفت: پیش از پایان لیگ نامه‌ای برای تاج نوشتم و نقطه نظراتم را برای شرایط بهتر فوتبال به او ارائه دادم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در حاشیه مراسم هم‌اندیشی مربیان لیگ برتر، گفت: ما سال قبل سال سختی داشتیم و از نظر مالی در مضیقه بودیم. البته باشگاه در حال تلاش است تا مشکلات حل شود و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

وی درباره اینکه چه عاملی باعث می‌شود قرارداد بازیکنان نجومی بالا برود، افزود: دو عامل در این زمینه دخیل هستند، یکی بحث باشگاه‌ها و مربیان و دیگری قوانینی که وجود دارد چرا که شاهد هستیم 98 درصد بازیکنان قرارداد یکساله دارند و در این شرایط مشخص است که بازیکن نمی‌تواند پیشرفت کند و باشگاه‌ها هم نمی‌توانند روی بازیکنان‌شان برنامه‌ریزی انجام دهند.این مسئله باعث می‌شود مبالغ بازیکنان بی‌جهت بالا برود و سازمان لیگ باید در این زمینه تصمیم‌گیرنده و قانون‌گذار باشد.

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه مهدی شیری بازیکن سابق این تیم با پرسپولیس توافق کرده اظهار داشت: او با من صحبت کرد و تمایل داشت که در یک تیم دیگر و در یک فضای جدید بازی کند او وقتی درباره پرسپولیس با من صحبت کرد من موافقت کردم که به پرسپولیس برود. او اگر نتواند نیم‌فصل اول به پرسپولیس برود در نیم‌فصل با ما خواهد بود و بعد به پرسپولیس می‌رود.

جلالی در خصوص جلسه هم‌اندیشی امروز هم افزود: من قبل از پایان فصل نامه‌ای برای مهدی تاج نوشتم و پیشنهادهایم را در آن مطرح کردم و در این نامه نقطه نظراتم را هم نوشتم، سعی می‌کنم روی این مسئله تمرکز کنم تا بتوانیم بیشتر به فوتبال کمک کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس