استادیوم آزادی تاسوعا

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر AFC با تغییر روز بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل موافقت نکند بار دیگر آزادی را حسینیه ای یکصدهزار نفری می کنیم.

سرویس ورزش مشرق – پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد دیدار تیم های الدحیل و پرسپولیس در دور برگشت باید روز 27 شهریور که مصادف است با شب تاسوعای حسینی، برگزار شود.

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با مشرق، در این باره که چه تدبیری برای تغییر احتمالی تاریخ برگزاری این مصاف اندیشیده شده است تصریح کرد: ما از آذرماه سال گذشته از این موضوع خبر داشتیم. در روزی که قرعه کشی ها و تاریخ برگزاری مسابقات مراحل گروهی تا فینال مشخص شدند. به همین دلیل همان زمان نامه ای برای AFC ارسال کردیم و از مسئول کمیته مسابقات خواستیم که این تاریخ برای تیم های ایرانی تغییر کند. زمانی که حتی مطمئن نبودیم تیمی از کشورمان به این مرحله می رسد یا نه!

وی افزود: پس از مسجل شدن صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی، همان روز بار دیگر نامه ای به AFC نوشتیم و از آنها خواستیم که این تاریخ را تغییر بدهند. این دومین نامه ما برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. وقتی هم در مراسم قرعه کشی مشخص شد که پرسپولیس باید در شب تاسوعا میزبان الدحیل باشد بار دیگر نامه از قبل تنظیم شده مان را برای ای اف سی ارسال کردیم و حالا منتظر شنیدن پاسخ آنها هستیم.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: پیش از این AFC در برخی موارد با ما همکاری لازم را داشته و تعامل خوبی در این زمینه با هم  داریم ولی اگر شرایط به گونه ای باشد که نتواند تاریخ را تغییر دهد ما فکر دیگری می کنیم.

فتاحی گفت: مثل دیدار سال گذشته تیم ملی با کره جنوبی عمل می کنیم که در چنین شبی برگزار شد و هواداران تیم ملی با رعایت همه شرایط ایام شهادت سید الشهدا(ع) بازی را تماشا کردند.

فتاحی در پایان تأکید کرد: اگر امسال هم تاریخ بازی تغییر نکند بار دیگر استادیوم آزادی را مانند یک حسینیه بزرگ یکصدهزار نفری سیاه پوش سالار شهیدان می کنیم و ضمن عزاداری برای حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین(ع) مسابقه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان را نیز برگزار خواهیم کرد.

ناگفته نماند؛ سازمان لیگ برای AFC نامه زده که این دیدار به جای سه شنبه 27 شهریور در تاریخ دوشنبه 26 شهریور برگزار شود؛ یعنی 24 ساعت زودتر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    32 59
    آره دیگه وقتی جریمش از جیب مردم سرازیر میشه به جیب afc براتون مهم نیست که جریمه بشید
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      15 24
      خخخخخخخخخخ, آره بابا بیت المال ه دیگه بدین بره, حق همون کودکای کاره, حق همون زنایی هست که بخاطر سیر کردن بچه شون لایه زباله میگردن,..... و اووووووونوقت شما هم یه هزارتومنی شآآآآآآآآآآآید کف دست اینا بذارین هزارتا هم عکس و مکس بگیرید خلاصه مایه شهرت وریا هم واسه شما هست , یعنی هرجور حساب شه واسه شما خوبه.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      7 7
      گور پدر afc
  • هادی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    25 14
    چند ساعت زودتر برگزار کنید ساعت هفده ......ب شبم نخوره
    • قاسم NL ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      9 2
      نمیشه ساعتش هم مثل روزش از قبل مشخصه
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    5 19
    جریمه میشید!
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
      29 5
      به درک.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    3 23
    ظاهرا فوتبال از عاشورا هم زد جلوتر پس تا زمانی که به بازی مشغولین منتظر ادامه قیان عاشورای ۶۱ در در روز عاشورا نباشید
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    4 1
    همین تهدید را بکنید که اگر تغییر نکند ورزشگاه حسینیه میشود و با توجه به نامه هشدار جریمه هم نمیشوید فکر میکنم مؤثر باشه
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    4 1
    همین تهدید را بکنید که اگر تغییر نکند ورزشگاه حسینیه میشود و با توجه به نامه هشدار جریمه هم نمیشوید فکر میکنم مؤثر باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس