کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق استقلال با مثبت ارزیابی کردن قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این که استقلال و پرسپولیس در این مرحله به هم نخوردند را باید به فال نیک گرفت.

به گزارش مشرق، سید کاظم اولیایی در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این که سرخابی‌ها در این مرحله به هم برخورد نکردند از نظر من اتفاق مثبتی است. چرا که شانس تیم های ایرانی در این مرحله کاسته نمی‌شود. 

اولیایی در ادامه بیان داشت: قرعه استقلال بهتر از قرعه پرسپولیس است. اما واقعا و از صمیم قلب امیدوارم که هر دو تیم ایرانی بتوانند حریفان قطری  را شکست دهند.

وی افزود: وزنه روحی استقلال در آسیا مقابل السد سنگین تر است. استقلال بارها در آسیا موفق به شکست دادن السد شده و من امیدوارم اینبار هم سنت شکنی نشود و استقلال راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شود.

مدیرعامل سابق استقلال بیان داشت: این تیم شانس زیادی برای قهرمانی آسیا دارد. به اعتقاد من آبی پوشان ابتدا السد را می برند و در مرحله بعدی با شکست دادن پرسپولیس راهی فینال مسابقات می شوند و انشاءالله که بتوانند ستاره سوم را هم کسب کنند.

اولیایی گفت: آقای افتخاری در ابتدای حضورشان در استقلال وعده ستاره چهارم را دادند و برای تحقق وعده ایشان باید ابتدا ستاره سوم کسب شود. کسب ستاره سوم زیر بنای تحقق مدیرعامل کنونی باشگاه و دریافت ستاره چهارم است. اتفاقی که استقلال در این فصل می تواند رقم بزند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس