کد خبر 857699
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
آزادیخواه

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مسبی‌تفاوتی دولت نسبت به مسئله مدیران "دوتابعیتی"ئله دوتابعیتی‌ها چندان حساس نیست و این عدم‌حساسیت حتماً به امنیت ملی لطمه می‌زند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از مسئولان دوتابعیتی که اخیراً در رسانه‌ها منتشر شده است، اظهار داشت: مدیران دوتابعیتی مسئله بسیار مهمی برای کشور است که در صورت عدم رسیدگی  می‌تواند مشکل‌آفرین شود.

وی در همین زمینه  افزود: زمانی که مدیریت ملی کشور به دست افرادی بیفتد که تابعیت‌شان منحصر نیست شاهد بی‌انگیزگی مدیران برای دفاع از امنیت‌ملی کشور خواهیم بود و متأسفانه شاهد تبعات منفی آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مسئله مدیران دوتابعیتی خطر بزرگی برای امنیت کشور است، تصریح کرد: دراین‌باره هم نمایندگان و هم کارشناسان این حوزه هشدار و تذکر دادند اما به‌نظر می‌رسد دولت به مسئله دوتابعیتی‌ها چندان حساس نیست و این عدم حساسیت به امنیت ملی لطمه می‌زند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور داوران دوتابعیتی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته، اظهار داشت: در جشنواره سال 95 داور دوتابعیتی وجود داشت اما در جشنواره سال 96 با تذکراتی که نمایندگان دادند این موضوع تکرار نشد و داور دوتابعیتی نداشتیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    7 0
    مگه امنیت ملی دربساط کشورم باقی مونده .ازتیم مذاکره گرفته تامحیط زیست کشورووو بدست جاسوسای خارج نشین وداخل نشین وبااطلاع مسئولین مربوطه اداره میشده وهرلحظه نیز ممکنه جاسوسای دیگری دربخش مهم سیاسی وو کشور لو بره وافشا بشه. متاسفانه مجلس ما بدست نمایندگان دولتی اداره میشه. وعده ای هم گاهی بمیخ وبنعل ومحافظه کاری عمل میکنن وامنیت کشور براشون هیچ ارزشی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس