کد خبر 857376
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
زنگنه

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیر نفت به کمیسیون انرژی خبر داد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت از سوی هیئت‌رئیسه پارلمان برای بررسی به کمیسیون انرژی واصل شد، گفت: وزیر نفت باید در روزهای آینده برای پاسخگویی به نمایندگان در این کمیسیون حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

ابهام ۱۸ میلیارد دلاری کرسنت از کجا آمد؟

وی با بیان اینکه محور این استیضاح جریمه 18 میلیارد دلاری کشورمان بابت قرار داد کرسنت است، ادامه داد: برخلاف ادعای برخی که معتقدند این اتفاق رخ نداده حکم از سوی محاکم بین‌المللی صادر شده و در حال اجرا شدن است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس تصریح کرد: محاکم بین‌المللی با استناد به این موضوع که چرا فردی به مانند زنگنه و برخی از معاونان وی پس از ماجرای فساد در قرار داد کرسنت دوباره بر مسند وزارت نفت قرار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت:مستنداتی به دست نمایندگان خواستار استیضاح زنگنه رسیده است که ان‌شاءالله زمانی که وزیر نفت  به مجلس آمد آنها را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری با 15 امضا تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    17 0
    استیضاح ؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ محاکمه لازمه نه استیضاح من توی تصادف یه درحت شکستم دادگاه حکم پرداخت ۶۰۰هزارتومان به نفع شهرداری صادر و من رو محکوم کرد . این نادان یک پنجم خزانه مملکت رو به باد داد و هنوز نیشخند میزند .
  • سعید IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    11 0
    مشکلی پسش نخواهد آمد ... انشااله به مجلس دعوت میشود و پس از قول و قرارهای چرب و آب دار در نهایت نمایش جلسه استیضاح برگزار و مجددا با رای بالایی بر مسند وزارت و تهیه قراردادهای کرسنت و توتال تکیه خواهد زد...
  • NL ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    10 0
    بابا بجای زنگنه خود روحانی استیضاح کنید. مملکت داره میفروشه
  • محمد IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    2 0
    تورا خدا اسم مجلس و استیضاح را نیارید یکی باید خود نمایندگان را استیضاح کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس