کد خبر 85687
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۴

ورود رسمی مذهب جعلی بهائیت به المپیک ۲۰۱۲ لندن خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است.

به گزارش مشرق، شبستان به نقل از پایگاه رسمی المپیک ۲۰۱۲ لندن نوشت: در ادامه صهیونیست سازی ساز وکار المپیک از سوی لابی های سیاسی و حامیان مالی پشت سر LOCOG( کمیته برگزاری المپیک ۲۰۱۲) ،این کمیته در جلسه ماه گذشته تصمیم به ورود علنی آئین منحوس بهائیت به رقابتهای جهانی تابستان آینده نمود،آئینی که ساخته دست استعمار انگلستان و مبتنی بر تحریف حقایق دین مبین اسلام و آموزه های شیطانی فرقه قباله(همان کابالای یهودی) است.این درحالیست که چندی پیش آرم رقابتها نیز به شکل واژه ZION (صهیون)و شکلک های نماد المپیک به صورت دجال های یک چشم طراحی شده بودند.

یک سخنگوی کمیته برگزاری رقابتها اخیرا مصوبات جلسه ماه گذشته را فاش ساخته که دقیقا طبق انتظاری که از استعمار بریتانیا می رود ،هدفی جز قراردادن مذاهب ساختگی موردحمایت آنها در برابر اسلام و سایر ادیان الهی ندارد.

برگزارکنندگان المپیک پیش رو به بهانه رویکرد «چند اعتقادی» که ظاهرا از شعارهای الحادی المپیک استنباط می شود حالا تصمیم به ورود رسمی مذاهبی که مذاهب مستقل خوانده می شوند به فضای رسمی و تبلیغات رسانه ای المپیک ۲۰۱۲ گرفته اند.مذاهبی مثل سیک (سیخ) و بهائیت وجئین، که هر سه سالهاست توسط استعمار بریتانیا در شبه قاره هند و دیگر مستعمرات قدیم و جدیدشان ترویج داده می شوند و سران این مذاهب در بالاترین سطوح متهم هستند که آلت دست سیاست انگلیسی« تفرقه بیانداز و حکومت کن» هستند.

طبعا بیشترین تعداد پیروان هر سه مذهب جعلی انگلیسی سیک ، بهائیت وجئین هم درهندوستان و بریتانیا و مستعمرات آمریکایی ،آسیایی، آفریقایی و اقیانوسیه ای بریتانیا به سر می برند.از جمله بهائیان که مقر اصلی شان در اورشلیم است و در سالهای اخیر با حمایت مستقیم صهیونیست ها با سیاست جذب پیروان دیگر ادیان در ازای پول،تابعیت اروپایی و آمریکایی و اسرائیلی و امکانات مختلف توانسته اند میلیونها نفر را بفریبند و در کمتر از یک دهه جمعیت خود در جهان را ۲ برابر سازند و به حدود ۵ میلیون برسانند.اما نکته اینجاست که برگزارکنندگان المپیک ۲۰۱۲ برای این جمعیت اندک در دهکده بازی ها، امکانات ،عبادت خانه و حقوقی معنوی معادل ۵/۳ میلیارد نفر مسیحی،۳/۱ میلیارد مسلمان و حدود ۵/۱ میلیارد هندو و بودائی در جهان قائل شده اند ضمن این که تعداد ورزشکاران بهائی حاضر در جمع ۱۲۰۰۰ ورزشکارالمپیک به انگشتان یک دست هم نمی رسند که همین ها هم مثل نلسون اوورا ،دونده پرتغالی آفریقایی تبار، در ازای پول تغییر دین داده اند.

قرار دادن باورهای مجعول عده ای بسیار قلیل در کنار ادیان و مذاهب اصلی جهان، توهین به پیروان همه آنهاست و نه فقط اسلام.این نشان می دهد که انگلیسی ها می خواهند المپیک را به شیوه خاص خود برگزار کنند و شعار های تفرقه آمیز را جایگزین شعار قدیمی المپیکی«برابری و برادری» سازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مثلا نريم المپيك چي ازمون كم مي شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    چیزی کم نمیشه اما این ابله هایی که به تو رای منفی دادن غصشون میشه.
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    با سلام خدمت آقاي د بهتر است كامنت درج شده را برداريد
  • ياسر (SUZUKI 1000) ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اي كاش همان روز سفارت انگليس با خاك يكسان ميشد ...
  • payman ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    be nazaram dai jun napeleon in mgalahro neveshteh :-)
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ما اینقدر ابلهیم که میخوایم از دیگران تاییده خوب بودنمون رو بگیریم!!! برای همین میخوایم بریم المپيك اونا بهمون بگن به به!!! خاک تو سر ملتی که دین وآزادگی و شرفش رو به شنیدن به به گویان المپيك میفروشه!
  • تحویلی ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ادعای 5 میلیون بهائی در دنیا از دروغهای آشکار فرقه بهائیت است . اگر راست میگویند آمار بهائیان هر کشور را به تفکیک ارائه دهند تا معلوم شود سر جمع آنها چقدر است .
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ?????؟؟؟؟؟؟ کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    مشرق اومدی نسازی ها! اون نوشته اصلیم که مهمه رو بزار. بچه که گول نمیزنین!
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    ۱ میلیون زورکی!
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    یادم رفت بگم! نصفشونم برای یول و اقامت خارج بهایی شدن!
  • باكي ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    تو رو خدا المپك نرين...ازشون كه ميپرسي هدفت براي شركت و اخذ مدال چيه؟جواب ميده پرچم جمهوري اسلامي بره بالا و مردم شاد شن.آقا ما نميخوايم شما بري ما رو شاد كني...نميخوايم المپيكو...آقا اينكه زنانو ميفرستن خارج مسابقه بدن يعني چي؟؟؟جمهوري اسلامي نخواد شما پرچمو اينطوري ببري بالا كيو بايد ببينه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس