کد خبر 83111
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵

"لیام فاکس"، وزیر دفاع سابق انگلیس که در پی اتهامات مالی و اتهام به روابط غیرقانونی با رژیم صهیونیستی مجبور به استعفا شد، در سخنانی عجیب مدعی شده که روس‌ها قصد دارند از فرصت المپیک لندن استفاده کرده و خاک انگلیس را مملو از جاسوس نمایند.

به گزارش مشرق ،فارس به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌میل نوشت : "لیام فاکس"، وزیر دفاع سابق انگلیس که در پی اتهامات مالی و اتهام به روابط غیرقانونی با رژیم صهیونیستی مجبور به استعفا شد، در سخنانی عجیب مدعی شده که روس‌ها قصد دارند از فرصت المپیک لندن استفاده کرده و خاک انگلیس را مملو از جاسوس نمایند.

بنابراین گزارش، وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که جاسوسان روسی در لوای حفاظت از تیم‌های ورزشی روسیه وارد خاک انگلیس خواهند شد و دولت انگلیس نیز قادر به ممانعت از ورود آنها نیست.

فاکس از جمله مقامات انگلیسی بود که با دسترسی گسترده به اطلاعات طبقه‌بندی شده، در ملاءعام به سخنرانی در خصوص تهدیدات روس‌ها برای انگلیس می‌پرداخت. کرملین نیز متقابلا فاکس را دچار بدبینی مزمن می‌دانست.

فاکس همچنین از هزینه سنگین بازی‌های المپیک انتقاد کرده و گفته است که با ورود جاسوسان روسی، لندن تابستان آینده به مکان جالبی تبدیل خواهد شد.

لیام فاکس به دلیل ارتباطات مالی خاص و عملکرد مشاورش، آدام وریتی، مدتی قبل مجبور به استعفا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس