کد خبر 856725
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
حسین نقوی حسینی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نفوذیها در دولت هستند نه در سپاه، گفت: پس از تحقیق و تفحص مجلس از وجود افراد 2 تابعیتی در دولت، برخی ناراحت شده و به فرافکنی روی آوردند.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات مجید انصاری مبنی بر اینکه نهاد سپاه، نهادهای مؤثر و مقدس انقلاب، بیش از هر جای دیگری در معرض نفوذ عناصر اسرائیل یا منافقین به عنوان پادوهای آنها هستند، گفت: این نوع اظهار نظرها یک نوع فرافکنی است چرا که پروژه نفوذ قبل از هر جا، بیشتر در بدنه دولت نمود یافته است.

وی سپاه را یکی از خالص ترین ارگانهای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در سپاه پاک ترین و متعهدترین نیروها حضور دارند که از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری می کنند به همین علت امام راحل فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه همه آحاد مردم اذعان دارند که سپاه سد محکم مقابله با دشمنان و معاندین نظام است و ترفندها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

نقوی حسینی به نفوذ جاسوسان در دولت فعلی اشاره کرد و افزود: متاسفانه آمار وجود 2 تابعیتی ها و جاسوسان در دولت، نشان می دهد که پروژه نفوذ در 2 دولت روحانی قابل مقایسه با گذشته نیست و بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه مطابق گزارش وزارت اطلاعات به مجلس، از بین مدیران پیشنهادی برای تصدی مسئولیت ها و پست ها، 210 نفر تابعیت مضاعف داشتند، تصریح کرد: سوال این است که مگر دولت چند مدیر منصوب کرده که 210 نفر تابعیت مضاعف داشتند که صلاحیت آنها تائید نشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این 210 نفر، غیر از افرادی هستند که گرین کارت و دارای اقامت در خارج از کشور هستند.

نقوی حسینی اضافه کرد: هر از چند گاهی شاهد دستگیری جاسوس در یک اداره و یا وزارتخانه و سپس فرار آنها به خارج از کشور هستیم.

وی این گونه اظهار نظرها را ناراحتی آقایان از گزارش تحقیق و تفحص مجلس از وجود افراد 2 تابعیتی در دولت و نفوذ آنها دانست و گفت: آقایان بهتر است از گزارش تحقیق و تفحص مجلس ناراحت نشوند و به فرافکنی روی نیاورند و نهادهای مقدس جمهوری اسلامی ایران را متهم نکنند.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بجای متهم کردن سپاه، بهتر است برای جلوگیری از نفوذ در بدنه دولت راهکار ارائه و با نفوذ مقابله  کنند.

نقوی حسینی افزود: چنین موضوعی که این فرد اصلاح طلب مطرح می کند اصلا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح نشده و ما هیچ گزارشی در این زمینه نداشتیم.

مجید انصاری معاون سابق رئیس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت اخیرا با اشاره به انتقادات رسانه‌های کشور از مراسم عمامه‌گذاری اختصاصی فرزند حسن خمینی گفت: نهاد سپاه، نهادهای مؤثر و مقدس انقلاب، بیش از هر جای دیگری در معرض نفوذ عناصر اسرائیل یا منافقین به عنوان پادوهای آنها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    3 0
    نفوذی ها در وزارت بهداشت رو معرفی کنید
  • مجید IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    4 0
    برادرجان نفوذی در همه جا هست
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    0 0
    نقوی جان! قانون احتمالات میگه هر احتمالی وجود داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس