فیلم/ واکنش جالب رهبرانقلاب به شعار فرهنگیان

کتاب عربی «مسئله فلسطین بین راه‌حل اسلامی مقاومت و استکبار جهانی طبق رویکرد امام خامنه‌ای» در عراق با استقبال جامعه علمی و روحانیت این کشور مواجه شده است.

به گزارش مشرق، این کتاب که مورد توجه و استقبال علمای نجف ‌اشرف و مراکز فرهنگی و پژوهشی و دانشگاهی عراق قرار گرفت، در دور قبلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد (اسفندماه گذشته برگزار شد) عرضه شد و تعداد زیادی از آن به فروش رفت.

کتاب عربی «مسئله فلسطین بین راه‌حل اسلامی مقاومت و استکبار جهانی طبق رویکرد امام خامنه‌ای» هم‌اکنون در کتابفروشی منطقه الحویش نجف و نیز کتابفروشی المتنبی بغداد و دیگر کتابفروشی‌های معتبر این کشور عرضه شده است. علاوه‌بر آن نسخه‌هایی از این کتاب در کتابخانه پارلمان عراق و کتابخانه‌های دانشگاه‌های عراق و مراکز نشر و توزیع کتب عراق ارایه شده است.

در این کتاب به مهم‌ترین مطالبی که حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) درباره موضوع فلسطین و محور مقاومت ایراد کرده‌اند، پرداخته شده است. علاوه‌بر شرح و تبیین پروژه غرب که هدف از آن استبداد و بردگی مسلمانان و بی‌ارزش کردن آنان است، به پروژه اسلامی که خواستار دفاع از مسلمانان و هویت اسلامی و کرامت و حقوق غصب‌شده آنان و در رأس آن مسئله فلسطین است، نیز پرداخته شده است.
این کتاب در واقع نظام و خط مشی محور مقاومت در جهان اسلام به‌شمار می‌آید؛ چرا که شامل اندیشه‌ها و رویکردهای مقام معظم رهبری است که در آن در مورد خطری که جهان اسلام را به لحاظ اقتصادی و سیاسی و امنیتی و کرامتی تهدید می‌کند سخن می‌گوید.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس