کد خبر 856261
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
محسن مسلمان

کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده هنوز قراردادهای شان را با قرمزها تمدید نکرده اند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس امسال شرایط خاصی دارد ، این تیم برای فصل نقل و انتقالات امکان خرید بازیکن ندارد و باید همین بازیکنان فعلی شان را هر طوری هست نگه دارد و این سبب شده تا تعدادی از بازیکنان تیم برای تمدید ، شرایط ویژه ای داشته باشند. کمال کامیابی نیا و فرشاد احمدزاده که اتفاقا هر دو از قطر هم پیشنهاد دارند هنوز قراردادهای شان را با سرخ ها تمدید نکرده اند .

 حالا شایعه ای را منتشر کرده اند نشریات که شرط این دو برای ماندن در تیم ، ماندن محسن مسلمان است. مسلمانی که بعد از بازی آخر تیم در آسیا برابر الجزیره با غیبت در جشن شادی تیم ، حسابی بین تماشاگران محبوبیتش را از دست داده و گل نوشته او حتی اگر پنجره نقل و انتقالات هم برای تیم بسته بماند دیگر جایی در تفکرات برانکو ندارد.

اگرچه این شایعه از آن شایعاتی است که بدون تردید تکذیب می شود چون معمولا فوتبالیست های ایرانی بیشتر برای شان منافع فردی اهمیت دارد و در این مورد خاص هم می دانند هر دو نفر که ایستادن در برابر تصمیم برانکو و هواداران ، چقدر ، محبوبیت شان را می کاهد و اصلا چنین رفتاری حرفه ای نیست.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IT ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    17 11
    احسنت......عالم و آدم می دونند که توپ به مهاجمان پرسپولیس نمیرسه. فاصله بین هافبک و مهاجم زیاده.... ولی برانکو نمیدونه شکر خدا غیرت سیدجلال بود که دقیقه90 تو اون نقطه بجای مهاجمان گل رو زد و الا در صورت حذف پاسخی برای بی تدبیری هات داشتی جناب پرفسور؟؟؟؟؟؟؟؟
  • هوادار قدیمی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    11 22
    بازیکنان خوب پرسپولیس همه در حال رفتن هستند پنجره نقل وانتقالات هم بر روی پرسپولیس بسته است پس بهترین سرمایه پرسپولیس برای فصل بعد بازیکنان هستند نه سر مربی . اگر باشگاه می بایست بین ماندن بازیکنان وبرانکو یکی را انتخاب کند بدون شک برای آینده پرسپولیس بازیکنان را باید نگه می داشت .از طرفی دست برانکو هم برای مربیان لیگ رو شده است نتایج نیم فصل دوم گویای این مطلب است .
    • US ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
      19 6
      ننگم می یاد تو طرفدار پرسپولیس باشی بازیکن مهمتره از مربی؟ همون بازیکنا با درخشان چی بودن با برانکو چی شدن؟ زنده باد پرسپولیس مرگ بر هوادارای بی غیرت و بی سوادش
    • د IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
      0 0
      پاسخ به 15:46 تو اگر از فوتبال سر رشته داشتی میدونستی که حرف حق و درست گفته منافع باشگاه با رفتن دو سه نفر دیگه به شدت در خطره شاید هم استقلالی هستی تیم رو خطر جدی تهدید میکنه اگر نجنبیم ممکنه خطراتی مثله سقوط به دسته یک ما رو تهدید میکنه لعنت به برانکو لجباز که این تیم سرحال و از هم پاشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس