کد خبر 856060
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
بطحایی

وزیر آموزش و پرورش گفت: احتمالا شروع وخاتمه سال تحصیلی دستخوش‌ تغییراتی خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تعطیلی زمستانی مدارس، اظهار کرد: ما با این طرح موافق هستیم و میان دستگاه‌های مختلف هم اجماع نظری در این زمینه وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حال اقدام و برنامه‌ریزی برای چگونگی اجرای این طرح هستیم. در تلاشیم قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، این برنامه را آماده کنیم. اما احتمالا شروع وخاتمه سال تحصیلی دستخوش‌ تغییراتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

روزهای پرتلاطم و آینده صندوق ذخیره فرهنگیان

وی افزود: این موضوع احتمالا نیاز به مصوبه مجلس داشته باشد که اگر نیازمند تصویب‌ مجلس باشد آن را به مجلس ارسال می‌کنیم. ما موافق تعطیلی دوهفته تعطیلات زمستانی‌ مدارس هستیم و تلاش می‌کنیم آن را در سال جاری اجرایی کنیم.

وزیر آموز و پروش در پاسخ به سوال دیگری در خصوص تجمع معلمان در مقابل سازمان برنامه و بودجه و بازداشت عده‌ای از آنها، تصریح کرد: مراسم به مانند هر سال برگزار شده که البته کم‌ملاحظه‌گی برخی همکاران امسال وجود داشت، چراکه شرایط مناسبی برای برگزاری این تجمع فراهم نبود.

بطحایی ادامه داد: برخی تشکل‌ها نیز جلساتی با حضور نماینده‌های وزارت آموزش و پرورش داشتند و مسائل خود را آنجا مطرح کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ضرب و شتم معلمان در هفته معلم کار پسندیده‌ای نیست، گفت: البته به من گزارش داده‌اند در آن تجمع عده‌ای غیرمعلم نیز حضور داشتند و شعارهای غیرصنفی می‌دادند که ربطی به معلمان نداشت.

وی در پایان تاکید کرد: از معلمان بازداشتی فقط یک نفر در بازداشت مانده است و بقیه آزاد شدند که ما در حال رایزنی برای آزادی این فرد هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    0 1
    قبلا هم گفته شده که این طرح مشکوکه !! بعید نیست در راستای سند ۲۰۳۰ باشه... مدارس کشورهای دیگه اول سپتامبر شروع میشه یعنی همون حدود نیمه شهریور تعطیلات کریسمس هم در دی ماه هست می خوان برنامه ما منطبق با رسوم بین المللی باشه و نه رسوم خودمون آلودگی هوا در زمستان بهانه است، از کجا می دونن کی هوا آلوده میشه! لابد بعدشم میرن سراغ جابجایی جمعه با شنبه و یکشنبه... به این میگن طرح زیرکانه و مخفی
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    0 0
    ای داد یکی از کارمندان بازنشسته بانکی البته خودش می گفت در تهران دعوت شده ایم برای تجمع و از تلگرام با فیلتر شکن استفاده می کرد البته ایشان می گفت باز نشسته ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس