کد خبر 855163
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
بیت آشور

در آخرین لیست اعلام شده از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی نام استیون بیت آشور به چشم می خورد.

به گزارش مشرق، دقایقی پیش کارلوس کی روش اسامی 35 بازیکن را برای رقابتهای جام جهانی اعلام کرد؛ لیستی که در کمال تعجب نام استیون بیت آشور نیز در آن به چشم می خورد.


پس از انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در سال 2011، استیون بیت آشور از جمله بازیکنان دو ملیتی ایران بود که مورد توجه سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار گرفت و در نهایت نیز پس از حرف و حدیث های زیادی که در مورد این چهره وجود داشت در سال 2013 توسط کی روش به تیم ملی فراخوانده شد و همراه با تیم ملی به جام جهانی 2014 رفت، اما فرصت بازی در این مسابقات را پیدا نکرد.

اما اتفاق عجیب اینکه بیت آشور که در جام جهانی 2014 یکی از نفرات تیم بود، پس از این مسابقات هرگز به تیم ملی دعوت نشد و دلایل این تصمیم نیز همچنان مبهم باقی مانده است.

حالا در کمال تعجب و در شرایطی که نزدیک به یک ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی روسیه باقی مانده، کی روش در کمال تعجب بار دیگر این چهره را در فهرست 35 نفره مورد نظر خود در شرایطی قرار داده است که رامین رضائیان و وریا غفوری نیز در فهرست او حضور دارند و به نظر می رسد کی روش با توجه به اینکه هنوز به جمع بندی نهایی در مورد استفاده از این دوچهره در رقابت های جام جهانی نرسیده، تصمیم گرفته تا به بیت آشور نیز فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود بدهد.

استیون بیت آشور البته طی مدتی که از فهرست بازیکنان مورد نظر کی روش جا مانده بود، نمایش های بسیار خوبی در تیم های تورنتو و لس آنجلس گلگسی آمریکا ارائه داد و امیدوار بود که به تیم ملی فراخوانده شود که این اتفاق در فاصله 30 روز مانده به جام جهانی اتفاق افتاد.

حالا بیت آشور این فرصت را در اختیار دارد تا در اردوهای پیش روی تیم ملی تا خط خوردن نفرات اضافی، نظر مثبت کی روش را برای تجربه دومین جام جهانی جلب کند، اما چیزی که در این میان همچنان مبهم باقی مانده، اینکه چطور بیت آشور پس از جام جهانی برزیل دیگر به تیم ملی دعوت نشد و حالا در این فاصله کم باقی مانده تا جام جهانی 2018 بار دیگر ملی پوش شده است !

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس