کد خبر 854174
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
خالد بن احمد آل خلیفه

وزیر امور خارجه رژیم بحرین با حمایت از حمله امروز رژیم صهیونیستی به سوریه، آن را دفاع از خود خواند.

به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه رژیم آل خلیفه بحرین در واکنش به تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه،‌ از این تجاوز حمایت کرد.

«خالد بن احمد» امروز (پنجشنبه) در حساب توئیتری خود، هم‌صدا با اربابان غربی خود و رژیم صهیونیستی، ایران را مسئول این حمله دانست.

بیشتر بخوانید

پاسخ کوبنده سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی

او به جای محکوم کردن تجاوزهای نظامی مکرر رژیم اسرائیل به سوریه نوشت که تل‌آویو حق دارد از خود در برابر ایران دفاع کند!

بن احمد مدعی شد: «تا زمانی که ایران در وضعیت موجود در منطقه اختلال ایجاد کرده و با توانایی و موشک‌های خود به کشورها حمله می‌کند؛ هر کشوری در منطقه از جمله اسرائیل حق دارد با نابود کردن منابع تهدید، از خود دفاع کند».

وزیر اموز خارجه رژیم بحرین که ید طولایی در حمایت از رژیم صهیونیستی و حمله به ایران دارد، در حالی ایران را متهم به حمله به فلسطین اشغالی می‌کند که این رژیم عصر دیروز (چهارشنبه) به مواضع ارتش در القنیطره حمله راکتی و خمپاره‌ای انجام دادند که ارتش سوریه در پاسخ، بلندی‌های جولان اشغالی را هدف حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای خود قرار داد.

رژیم بحرین طی یک ساال گذشته اقدامات زیادی به صورت علنی و مخفیانه برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم اسرائیل انجام داده که آخرین یان اقدامات، مشارکت رکاب‌زن‌های بحرینی در مسابقات دوچرخه‌سواری این رژیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    17 0
    این احمقا ببین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس