کد خبر 853060
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
انصاری فرد

المپیاکوس در حضور دو ملی‌پوش ایرانی خود برابر جیانینا شکست خورد.

به گزارش مشرق، در یکی از دیدارهای هفته سی‌اُم و پایانی سوپر لیگ یونان تیم المپیاکوس که احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان بازیکن ثابت در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه زوسیمادس به مصاف جیانینا رده دهمی رفت.

یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی که با کسب هر نتیجه‌ای جایگاه سوم جدول را از دست نمی‌دادند یا صعود نمی‌کردند، در مسابقه خارج از خانه امشب مقابل جیانینا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند تا با ۵۷ امتیاز به کارشان در فصل ۱۸-۲۰۱۷ سوپر لیگ یونان خاتمه دهند.

احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد همانند هفته قبل حضور کامل در ترکیب المپیاکوس داشتند و تا پایان مسابقه برابر جیانینا در زمین بودند؛ حاج‌صفی در نیم‌فصل اول ۱۴ بازی برای پانیونیوس و در دور برگشت ۶ بار برای المپیاکوس به میدان رفت که در هر دو تیم یک بار موفق به گلزنی در سوپر لیگ شد.

اما انصاری‌فرد که ۲۶ بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و تعویضی در این فصل برای المپیاکوس انجام داد، ۱۷ گل برای تیمش به ثمر رساند و تا قبل از بازی‌های هفته پایانی جدی‌ترین گزینه آقای گلی سوپر لیگ یونان محسوب می‌شد ولی او امشب در دیدار با جیانینا موفق به گلزنی نشد تا الکساندر پریجوویچ، مهاجم پائوک که شب گذشته دو گل برای تیمش به ثمر رساند، با ۱۹ گل به این مهم دست پیدا کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس