پوستر نمایشگاه کتاب - 1397 - کراپ‌شده

لازم است مردم با خواندن این کتاب ها بدانند این شهدا برای چه به سوریه رفتند. آنها برای مملکت، ناموس، رهبر و دفاع از حریم اهل بیت رفتند و دینشان را ادا کردند و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - «فاطمه شانجانی» همسر شهید مدافع حرم عبدالله باقری با حضور در غرفه انتشارات روایت فتح، با اشاره به کتاب «بادیگارد» خاطرات شهید عبدالله باقری اظهار داشت: جمع آوری و نگارش این کتاب حدود یکسال به‌طول انجامید. اوایل جمع آوری کتاب من برای مصاحبه و چاپ کتاب راضی نمی‌شدم ولی نویسنده اصرار زیادی برای جمع آوری خاطرات و چاپ آن داشتند.

وی ادامه داد: البته قرار بود یک نویسنده دیگری کتاب را بنویسند اما چون متوجه شده بودند من زیاد همکاری نمی‌کنم و خانم افروز مهدیان اصرار داشتند که کتاب را خودشان بنویسند، که در نهایت ایشان کتاب را نوشتند.

همسر شهید باقری گفت: در بادیگارد خاطراتی از مادر، پدر، برادر، همکاران و آقای احمدی‌نژاد آورده شده و خاطراتی که من در کتاب گفتم از زمان آشنایی تا لحظه شهادت است. همچنین در کل مراحل تدوین و نگارش کتاب نیز زیر نظر خانواده انجام شد تا خاطرات به درستی بازگو شود.

وی در خصوص چاپ سری کتاب های مدافعان حرم توسط انتشارات روایت فتح و لزوم معرفی شهدای مدافع حرم به جامعه گفت: واقعا این اقدام بسیار خوبی است و لازم است مردم با خواندن این کتاب ها بدانند این شهدا برای چه به سوریه رفتند. آنها برای مملکت، ناموس، رهبر و دفاع از حریم اهل بیت رفتند و دینشان را ادا کردند و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس