کد خبر 852617
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱
کیهان نمایه

سفیر کره جنوبی قبلا ابراز تاسف کرده بود که برجام حتی اجازه نمی‌دهد بودجه سفارتخانه‌اش از طریق بانک حواله شود و مجبور است پول را از کره جنوبی با ساک دستی به ایران بیاورد!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: سفیر کره جنوبی در پایان ماموریت خود طی یادداشتی با عنوان «آخرین شب در تهران» به تعریف و تمجید از برجام پرداخته و نوشته است وقتی عکس مربوط به امضای برجام را دیدم و ایرانیانی را که با موفقیت کشورهای قدرتمند را متقاعد کردند مشاهده کردم زبان به تحسین گشودم!


گفتم: ولی همین سفیر کره جنوبی قبلا ابراز تاسف کرده بود که برجام حتی اجازه نمی‌دهد بودجه سفارتخانه‌اش از طریق بانک حواله شود و مجبور است پول را از کره جنوبی با ساک دستی به ایران بیاورد!


گفت: پس از کجای برجام خوشش آمده است؟! از امتیازاتی که داده‌ایم و تاسیساتی که از بین رفته است؟! تحریم‌هایی که قرار بود لغو شود ولی اضافه هم شده است؟! و...


گفتم: خب، برجام برای کره جنوبی که بد نشده، نفت ما را می‌خرند ولی چون برجام اجازه انتقال پول آن را نمی‌دهد، مجبوریم به‌جای پول نفت، از کره جنوبی کالا وارد کنیم و اقتصاد و ‌اشتغال آنها را رونق بدهیم.


گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای را بگو که یادداشت او را با آب و تاب نقل کرده و آن را نشانه اهمیت برجام دانسته‌اند!


گفتم: یارو به دوستش گفت؛ واقعاًً که خیلی باهوشی، دوستش گفت؛ کاش تو هم باهوش بودی و می‌تونستم بهت بگم خیلی باهوشی، یارو گفت؛ چرا نمی‌تونی؟ خب تو هم مثل من دروغ بگو!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس