کد خبر 850622
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
image.png

طرف می‌گفت؛ خدایا خودت راه راست را به سمت ما کج کن!

به گزارش مشرق، در ستون گفت و شنود شماره روز شنبه 8 اردیبهشت روزنامه کیهان آمده است:

گفت: وزارت خارجه تیتر اول کیهان چهارشنبه را که در اعتراض به اظهارات ظریف در شورای روابط خارجی آمریکا بود، انکار کرده است!

گفتم: مگر تیتر کیهان چهارشنبه چه بود؟

گزارش را در اینجا بخوانید

این هم سند اظهارات ظریف

گفت: آقای ظریف طی سخنانی در شورای روابط خارجی آمریکا گفته بود؛ «ما و عربستان در رقابت برای اینکه قدرت برتر منطقه باشیم، منطقه را به نابودی کشانده‌ایم»! و ما در کیهان تیتر زده بودیم «آقای ظریف دیپلمات باش، انقلابی پیشکش».

گفتم: یعنی داعش را ما ساخته‌ایم؟ مردم مظلوم یمن را ما قتل عام می‌کنیم؟ ما با اسرائیل علیه ملت‌های مسلمان همپیمان شده‌ایم؟ ما برای کشتار مردم یمن و بحرین و غزه و لبنان، صدها میلیارد دلار اسلحه از آمریکا و انگلیس و فرانسه خریده‌ایم؟ و ده‌ها جنایت هولناک دیگر را ما مرتکب شده‌ایم؟!

گفت: آقای ظریف اینطور گفته است و بعد از اعتراض کیهان، وزارت خارجه اعلام کرده که این سخن از ظریف نیست! و حال آنکه متن انگلیسی اظهارات ظریف همراه با فیلم سخنان ایشان موجود است و در کیهان امروز آمده است.

گفتم: انکار وزارت خارجه نشان می‌دهد که خودشان هم می‌دانند اظهارات ظریف، ضدامنیت و منافع ملی و ذلت‌بار بوده است و سند آن هم که موجود است. پس دیگر چه چیزی را انکار می‌کنند؟!

گفت: با ترجمه برجام و فکت‌شیت نیز همین کار را کرده بودند و اخیرا معلوم شده متن کنوانسیون ذلت‌بار پالرمو را هم درست ترجمه نکرده‌اند! معلوم نیست کی قرار است با ملت روراست باشند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! طرف می‌گفت؛ خدایا خودت راه راست را به سمت ما کج کن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد US ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    14 1
    بيداكنيد مترجم را
  • هاتف IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    11 0
    مدینه فاضله ظریف ، قدم زدن با جان کری منافق است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس