کد خبر 852465
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
فرشاد پیوس

بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل الجزیره کار راحتی دارد و باید به فکر مراحل بعد بود.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس درباره دیدار پرسپولیس مقابل الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: کار پرسپولیس در این بازی زیاد سخت نیست، ما نباید خیلی نگران باشیم به خصوص که در بازی که پیش‌رو است ایرانی‌های زیادی در امارات حضور دارند و ورزشگاه را پر می‌کنند. مطمئن هستم که پرسپولیس این مرحله را رد می‌کند و اگر می‌خواهیم موفق شویم باید به فکر مراحل بالاتر باشیم که کار در آنجا سخت‌تر است. 

پیوس همچنین در خصوص گروه‌بندی ایران در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: ما در گروه راحتی قرار گرفته‌ایم ویتنام که فوتبالی ندارد، یمن که کشور جنگ‌زده است، با عراق هم مشکل خاصی نداریم. ما می‌توانیم عراق را شکست دهیم. 

وی در خصوص مباحثی که بابت تمدید قرارداد کی‌روش مطرح می‌شود، تصریح کرد: من از طرفداران کی‌روش هستم و معتقدم که او باید بماند.

پیوس درباره اینکه شاید ایران در جام جهانی نتیجه نگیرد، گفت: ما باید منطقی به همه چیز نگاه کنیم همین که ما بدون باخت با هدایت کی‌روش به جام‌جهانی رفتیم یک کار بزرگ است و بپذیریم که در گروه بسیار سختی در جام‌جهانی هستیم. ما نمی‌توانیم اسپانیا و پرتغال را ببریم حتی بازی ما با مراکش هم سخت است و ما مقابل این تیم به مشکل می‌خوریم. ما باید با واقعیت‌ها همه چیز را ببینیم. مشخص است که در جام‌جهانی نمی‌توانیم نتیجه خیلی خارق‌العاده‌ای بگیریم اما همین تیم در جام ملت‌های آسیا می‌تواند قهرمان شود به شرط اینکه مسئولان از کی‌روش و تیم ملی حمایت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس