کد خبر 852159
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
امید ابراهیمی شفر

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل در پیش بودن بازی حساس برابر ذوب‌آهن، بحث درباره تمدید قرارداد را به پس از این بازی موکول کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی پس از قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: لیاقت استقلال و هوادارانش خیلی بیشتر از این حرف‌هاست. این قهرمانی را به همه هواداران و عوامل تیم تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه چه زمانی قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد، گفت: منتظر هستیم بازی‌های حساس‌مان تمام شود و پس از آن صحبت کنیم. فینال جام حذفی آنقدر حساسیت داشت که صحبتی نکردیم. باید بازی با ذوب‌آهن در آسیا را به خوبی به پایان برسانیم تا پس از آن صحبت کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر تصریح کرد: هوا در ابتدای بازی گرم بود، اما کم کم بهتر شد. کیفیت زمین هم بد نبود.

ابراهیمی درباره بی‌نظمی در جشن قهرمانی گفت: این صحنه‌ها را در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید. خیلی‌ها از تلویزیون صحنه‌ها را می‌بینند و این ازدحام خوب نیست. امیدوارم این فرهنگ را بتوانیم جا بیندازیم که جشن به خوبی برگزار شود.

وی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود از هلند پیشنهاد دارد، گفت: من با کسی صحبت نکردم، چون همانطور که گفتم بازی‌های‌مان حساس بود. تمرکزم روی استقلال است تا بتوانیم با عبور از ذوب‌آهن، فصل را به خوبی پشت سر بگذارانیم. ان‌‌شاء‌الله پس از این بازی صحبت‌های‌مان را انجام می‌دهیم. ما صحبت خاصی نکرده‌ایم، چون باشگاه آنقدر مشکل زیاد داشته که نتوانستیم حرف بزنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس