کد خبر 852038
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
حسین فریدون

عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور اعلام کرد که تخلف تحصیلی وی محرز شده و مستندات آن به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه شده است.

به گزارش مشرق، سیدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند بررسی پرونده تحصیلی برادر  رئیس‌جمهور در کمسیون آموزش مجلس، اظهار داشت: روند بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور در کمیته 3 نفره‌ای در کمیسیون آموزش مجلس پایان یافته است.

وی با بیان اینکه براساس مستندات و مدارک موجود، تخلف در روند تحصیلی «حسین فریدون» محرز شده است، افزود: در بین اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی«حسین فریدون»، اختلافی وجود دارد مبنی بر اینکه درباره این پرونده چشم‌پوشی شود، بنابراین، طبق تصمیم اعضای کمیته، گزارش در اختیار آقای زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس قرار گرفته است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه برخی از اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی «حسین فریدون» معتقدند که مشابه چنین تخلفی در دولت‌های گذشته و حتی مجلس نیز رخ داده و بهتر است از آن چشم‌پوشی کرد، اظهار داشت: اگر واقعا چنین مواردی وجود دارد، باید مدارک و مستنداتش به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شود تا مورد پیگیری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

«حسین فریدون» کجاست؟

نام این صرافی‌ها آشنا نیست جناب آشنا؟

ابطحی تصریح کرد: به دلیل اختلافی که بین اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی«حسین فریدون» وجود دارد، تمامی مدارک و مستندات در اختیار رئیس‌کمیسیون آموزش قرار گرفته و مقرر شده آقای زاهدی جمع‌بندی نهایی این موضوع را در قالب گزارشی ارائه دهد.اگر اعضای کمیته بررسی پرونده تحصیلی«حسین فریدون»،گزارش نهایی آقای زاهدی درباره این پرونده را تأیید نکنند، وی می‌تواند با استفاده از اختیارات خودش، گزارش آن را به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه دهد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارش رئیس کمیسیون آموزش تا پایان اردیبهشت یا اوایل خرداد در زمینه پرونده تحصیلی حسین فریدون به پایان می‌رسد.

به گزارش تسنیم، کمیته سه‌نفره‌ای در مجلس متشکل از سیدجواد ابطحی، محمد قمی و کارن خانلری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای پیگیری نحوه پذیرش «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
    45 2
    خیلی مسخره است برادر رییس جمهور هر تخلفی دوست دارد انجام میدهد ولی کسی برخورد نمیکند اگه یه شهروند عادی این تخلفات را انجام میداد زندان کمترین مجازاتش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس