کد خبر 852022
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
پرویز سروری

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران در ابتدا با یک انتخاب غلط و سیاسی باعث شد حدود هفت الی هشت ماه شهر بدون سکاندار باقی بماند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران، در خصوص عملکرد اعضای شورای پنجم شهر تهران اظهار داشت: واقعیت امر این است که در یک سال از عمر شورای شهر تهران هنوز اقدامی صورت نگرفته تا مردم آن را لمس کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه شورای شهر بر روی یک ریل سیاسی افتاده است، افزود: شاهد هستیم نمایندگانی که باید تمرکز کافی برای حل مشکلات شهر داشته باشند امروز احزاب و گروه های سیاسی از بیرون دائما تنش را به آنها تزریق میکنند.

سروری با اشاره به اینکه شورای شهر تهران در ابتدا با یک انتخاب غلط و سیاسی باعث شد حدود هفت الی هشت ماه شهر بدون سکاندار باقی بماند، بیان داشت: انجام این کار باعث شد که به مشکلات شهر افزوده شده و از طرفی نیز فرصتی برای انجام کارهای دیگر باقی نماند.

عضو سابق شورای شهر تهران در ادامه عنوان کرد: این شرایط به قدری آشوب شده که صدای بزرگان اصلاح طلب را هم درآورده است.

وی با بیان اینکه امروز اعضای شورای شهر در مرحله حساسی قرار دارند، تصریح کرد: تا امروز با انتخاب دو سرپرست و یک شهردار توسط شورای پنجم در شهرداری تهران و تلاش برای انتخاب شهردار جدید، اوضاع را به گونه ای پیش برده که اگر باز هم به مشکلی بر بخورند ما شرایط را از این هم بدتر خواهیم دید و من عاقبت شورای اول، شورای پنجم را خواهد گرفت.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد گرو کشی و جنگ کارگزاران و اتحاد ملت علیه یکدیگر در شورای شهر هستیم که این نشان می‌دهد فرمان از بیرون از صحن شورا هدایت می‌شود.

سروری با اشاره به اینکه وضعیت موجود این موضوع را نشان میدهد که اعضای شورای شهر مجری اوامر احزاب و گروه های خارج از شورای شهر هستند، خاطر نشان کرد: این سهم مهلکی است و میتواند پیامد های بسیار نامطلوبی برای مردم تهران داشته باشد.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر لیستی مبتنی بر سهمیه بوده است، بیان کرد: کسانی که با سهمیه وارد شورای شهر شده اند امروز تلاش میکنند تا حزب و گروه خودشان صاحب منفعت شود.

وی ادامه داد: صندلی شهرداری تهران صندلی پر جاذبه ای است که امروز در شورای شهر برای رسیدن به کرسی شهرداری شاهد درگیری و تنش هستیم.

سروری با اشاره به 7 گزینه پیشنهادی برای شهرداری تهران گفت: به نظر بنده اینها بازی سیاسی است و اعضای شورای شهر نیستند که شهردار را انتخاب میکنند و گروهی از بیرون از صحن که قدرت بیشتری داشته باشد میتواند گزینه خود را به شورا تحمیل کرده و اعضا مجبور هستند به آن فرد رآی مثبت دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس