بنیامین نتانیاهو

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی می‌گوید «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم روز ۵ مارس برگزاری نشست خبری شب گذشته (دوشنبه) درباره ایران را با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا هماهنگ کرده بود.

به گزارش مشرق، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی می‌گوید «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم روز ۵ مارس برگزاری نشست خبری شب گذشته (دوشنبه) درباره ایران را با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا هماهنگ کرده بود.

بیشتر بخوانید:

جز ترامپ، کسی نتانیاهو را جدی نگرفت

خبرگزاری رویتر به نقل از این مقام صهیونیست نوشته ترامپ روز ۵ مارس موافقت کرده که اسرائیل قبل از ضرب‌الاجل ۱۲ می، موعدی که رئیس‌جمهور آمریکا قرار است تصمیمش درباره برجام را اعلام کند، این کنفرانس خبری را برگزار و اسناد ادعایی مورد نظر درباره برنامه هسته‌ای ایران را علنی کند.

رویترز مشورت‌های میان ترامپ و نتانیاهو را نشان‌دهنده تلاش و هماهنگی میان آنها برای خروج آمریکا از برجام دانسته است. 

«بنیامین نتانیاهو» که به آغشته کردن نمایش‌های تبلیغاتی به محتواهای تأییدنشده برای اثرگذاری بر ذهنیت مخاطبان شهرت دارد در سخنرانی روز دوشنبه از ترامپ خواست تصمیمی را در خصوص برجام بگیرد که در راستای منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

جمهوری اسلامی ایران همواره ادعاهای رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی درباره تلاش برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای را رد کرده است. ایران، در مقابل بر بهره‌مندی از حقوق مشروع خود برای استفاده صلح‌آمیز از برنامه هسته‌ای ذیل «پیمان منع اشاعه تسلیحات اتمی» تأکید کرده است. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس