نتانیاهو

وزیران کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با انتقاد از نخست‌وزیر و نوع جلسه اضطراری روز دوشنبه، محتوای این جلسه را فاش کردند.

به گزارش مشرق، در حالی که روز دوشنبه (10 اردیبهشت) کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به جلسه‌ای اضطراری فراخوانده شد، اما موضوع این جلسه چیزی نبود که 11 وزیر عضو آن انتظار داشتند.

یکی از قانونگذاران حاضر در این جلسه به شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت وزیران با عجله و شتاب‌زدگی به این جلسه اضطراری فراخوانده شدند و گمان می‌کردند موضوع جلسه قرار است عواقب حمله موشکی جدید به پایگاه هوایی در سوریه و احتمال اقدام تلافی‌جویانه ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش تحلیلگر سابق «سیا» به اظهارات نتانیاهو درباره برجام

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» اما چیزی که اعضای کابینه امنیتی در این جلسه اضطراری دریافت کردند، گزارشی بسیار کوتاه درباره شوی تبلیغاتی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم علیه ایران بود.

وزیران کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با گلایه از اینکه احساس می‌کنند از آنها به عنوان «پایه و نگهدارنده» نمایش نتانیاهو استفاده شده، گفتند: «موضوع جلسه از پیش تعیین شده و کوتاه بود و همچنین به آنها اجازه داده نشد تا اظهار نظر یا مخالفت کنند».

یکی از این وزیران تاکید کرد: «کابینه در هر موضوعی مرتبط با تهدیدات ایران، متحد و یکپارچه است اما در آن جلسه احساس کردند که فقط برای خنثی‌شدن انتقادات (پس از اجرای نمایش نتانیاهو) و عدم تنش‌زایی در افکار عمومی فراخوانده شده‌اند».

طبق گزارش شبکه 10، از زمان برگزاری جلسه تا ظاهر شدن نتانیاهو در تلویزیون برای اجرای نمایش، بازار بورس تل‌آویو سقوط کرد، احزاب جلسات خود را به بهانه وضعیت امنیتی لغو کرده و حتی برخی از تحلیلگران ارزیابی کردند که اسرائیل به سرعت به سمت درگیری نظامی با ایران پیش می‌رود.

نتانیاهو شامگاه دوشنبه (10 اردیبهشت) در شوی تبلیغاتی جدید علیه ایران، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی زونکن و لوح‌های فشرده‌ای تحت عنوان «اسناد و مدارک» نشان داد و مدعی شد بعد از امضای برجام، ایران به صورت مخفیانه بُعد نظامی برنامه هسته‌ای خود را حفظ کرده و تلاش داشته به سلاح اتمی برسد.

رسانه‌های محلی بامداد همان روز گزارش داده بودند که چندین موشک به دو پایگاه ارتش سوریه در حمص و حلب شلیک شده است. گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه نیز مدعی شد در این حمله حداقل 26 نفر به شهادت رسیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
    7 0
    چرا وقتی صهیونیستها به انبار تسلیحاتی حمله میکنند تروریستها هم یک دوربین روی همون انباری که قرار هدف قرار بگیره کار میزارن اینا از قبل خبردار میشن احتمالا
  • سیّد ناصر GB ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
    0 0
    اینها چطور این همه سند را بدست آوردن. ما خوابیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس