کد خبر 851579
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
 رضا ایرانمنش

رضا ایرانمنش گفت که بها دادن بیش از حد مسئولان به برخی از چهره‌ها عامل جسارت آنها برای توهین و همچنین گفتن حرف‌هایی است که اطلاعی از آنها ندارند.

به گزارش مشرق، اظهارات سخیف و مبتذل برخی از به اصطلاح سلبریتی‌ها باعث شده تا مردم در فضای مجازی از آنها با عنوان «سلبریتی بی‌سواد» یاد کنند. افرادی که درباره هر موضوعی بدون اینکه اطلاعی داشته باشند اظهار نظر می‌کنند. نمونه چنین رفتاری، مطالب اخیر «ترانه علیدوستی» است که در صفحه خود در فضای مجازی، واقعیت را درباره یک اتفاق، برعکس جلوه داده بود. همین هم باعث شد که ترانه علیدوستی بیشترین ترند «سلبریتی بی‌سواد» را از سوی کاربران فضای مجازی دریافت کند.


رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون نیز در گفت‌وگویی به نقد هرزه‌گویی‌های برخی از چهره‌های مشهور در فضای مجازی پرداخت. این بازیگر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: من ایراد را مربوط به نظام فرهنگ و هنر می‌دانم.


وی افزود: باید از مسئولین هنر و فرهنگ کشورمان بپرسیم حال کدام یک از هنرمندان ارزشی که در عرصه سینمای دفاع مقدس زحمت می‌کشند را جویا هستند؟ از آن طرف متاسفانه برخی از مسئولان با بازیگرانی که به ارزش‌ها توهین می‌کنند عکس یادگاری می‌گیرند و به آنها بها می‌دهند.


بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: همین بها دادن‌ها باعث می‌شود که عده‌ای هنرمندان جسور شوند و هر چه می‌خواهند بگویند. مسئولان به این افراد پر و بال می‌دهند و آنها هم به هر چیزی اعتراض و توهین می‌کنند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مانی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    49 2
    آقا رضا کارت درسته خدا ان شاءالله شفای عاجل بده ایشان رو
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    33 1
    هیچ میدونید طبق آمارهای انجام گرفته در میانگین ضریب هوشی مردم ایران بین ۵۸ کشور در رتبه ۵۴ قرار دارد و رتبه نخست از آن هنگ کنگ است مردم هند هم جزو ۱۰ کشور اول هستن .حالا میفهمم چرا از اول انقلاب هی تو گوش ما خواندن ایرانیا خیلی باهوشن برای اینکه یه نسل احمق پر مدعایی به وجود بیاد تا به جای کار کردن و تلاش کردن فقط شعار روشن فکری بده
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    48 0
    مشکل ترکیبی است! عدم برخودر مسئولان با سلیبریتی های خود فروخته و حمایت از انها یک طرف هست ، اینکه ما فکر میکنیم اسطوره مان هر چه گفت باید ازش حمایت کنیم ، یک طرف ماجرا!
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    42 1
    متاسفانه این خاصیت سینمای ایرانه که هر چقدر بیحیاتر و فا...تر باشی بانوتری و احترام هنریت پیش مسئولین بیشتره اخرین نمونه هم کاندید جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فجر امساله که بطور علنی یه مرد نامحرم رو (به بهانه قد کوتاه....)جلو دوربینها در آغوش گرفت و بعد توسط مسئولین ازش تقدیر شد فقط متاسفانه انتخاب نشد، این است مرگ سینمایی به بهای پنجاه کیلو آلبالو
  • احمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    82 0
    این سلبریتی های بیسواد ونا آگاه اگر حرف نزنند جای تعجب دارد !
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    37 1
    زنده باشی
  • محمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    49 1
    حرف حساب
  • الاله IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    حرف حساب ولی کیه که گوش گوش بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس