کد خبر 851551
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
چرخ گوشت / کودک ۲.۵ ساله

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امروز در اثر بی‌احتیاطی و بازیگوشی چرخ گوشت دست پسر بچه ۲.۵ ساله اهل اصفهان را بلعید.

به گزارش مشرق، محمد شریعتی پیرامون این حادثه اظهار داشت: این حادثه امروز ساعت ۱۲:۲۴دقیقه توسط اورژانس بیمارستان الزهرا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ستاد فرماندهی ایستگاه شماره ۳ به همراه دو تن از مسئولان ایستگاه‌ها را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید:

آتش سوزی ساختمان به خاطر غیرت احمقانه‌ شرور سابقه‌دار +عکس

وی افزود: پسربچه ۲.۵ ساله سریعا توسط تیم پزشکی به اتاق عمل اورژانس انتقال و پس از بیهوش کردن وی بلافاصله اکیپ عملیاتی آتش‌نشانی حاضر در بیمارستان در حضور تیم پزشکی و با دستگاه مینی فرز و هیدرولیک مخصوص شروع به برش گلویی چرخ گوشت کردن و با توجه به سخت بودن آلیاژ بدنه و تیغه چرخ گوشت با احتیاط کامل به برش و آزادسازی دست کودک از میان چرخ دنده های دستگاه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: متاسفانه پس از آزادسازی دست کودک از داخل چرخ گوشت شاهد له و چرخ شدن ۴عدد از انگشتان دست راست کودک بودیم که بلافاصله کودک و بقایای انگشتان وی برای درمان در اختیار کادر پزشکان متخصص قرار گرفت.

وی علت این حادثه تلخ را بی‌احتیاطی والدین، همچنین بازیگوشی کودک بیان کرد و گفت: در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی والدین ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش نشانی خود به هیچ عنوان اقدام به جداسازی دست کودک نکنند و حتی‌المقدور در لحظات اولیه با حمل همان وسیله اقدام به انتقال حادثه دیده به مراکز درمانی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Peyman FR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    8 0
    بی احتیاطی و بازیگوشی در مورد کودک ۲/۵ ساله مصداق ندارد. وظیفه مراقبت از کودکان به عهده والدین است
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      1 0
      گفته بی احتیاطی والدین
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    6 0
    چقدردردناک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس