کد خبر 851454
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
نساجی محمد عباس زاده

محمد عباس زاده می گوید که خوب نیست با صحبت های نابجا از شیرینی صعود نساجی به لیگ برتر کاست.

به گزارش مشرق، محمد عباس‌زاده مهاجم و گلزن محبوب قائمشهری‌ها با صدایی گرفته پاسخ سوالات ما در مورد صحبت تبانی در بازی پایانی‌شان مقابل راه‌آهن، صعود نساجی و مسائل دیگر را داد. او که بعد از مدت‌ها به آرزوی دیرینه‌اش دست پیدا کرده بود از اینکه قول‌هایش را عملی کرده احساس رضایت دارد و می‌گوید فصل آینده به فکر آقای گلی در لیگ‌برتر است.


اول از همه از آقای دایی متشکرم

پیش از هر صحبتی از آقای دایی تشکر می‌کنم که اجازه داد به تیم شهرم بازگردم تا بتوانم در سخت‌ترین شرایط کنار تیم نساجی باشم و کمک کنم تا این تیم را به آرزوی دیرینه‌اش برسانم. 

این تهمت‌های نابجا به ما نمی‌چسبد

می‌گویند تبانی شده، پول به راه‌آهنی‌ها پرداخت شده و از این دست حرف‌ها می‌خواهم بدانم تیمی که در مقابل سایر رقبا 5، 6 یا بیشتر از این‌ها گل خورده چرا باید مقابل ما گل‌های کمتری دریافت می‌کرد؟ کجای این کار تبانی است؟ شما یک بار فیلم بازیمان را تماشا کنید خواهید دید که نساجی با تمام قوا پا به میدان گذاشته بود و همه تیم برای صعود به لیگ‌برتر یکدل شده بود حتی در دقایق پایانی مجتبی روشنگر دروازه‌بان ما تا میانه‌های میدان پیش آمده بود تا کوچکترین فرصتی برای گلزنی را از دست ندهیم و بازی را پرگل پایان دهیم. پس این تهمت‌ها و سخنان نابجا به نساجی به هیچ وجه نمی‌چسبد.

نساجی فصل گذشته لیگ‌برتری می‌شد اما ...

درباره نکته‌ دیگر که این سوال را به همراه دارد که چطور شد نساجی صعود کرد اما خونه‌به‌خونه نه؛ باید بگویم نساجی فصل گذشته هم خوب کار کرد اما اگر این باشگاه اسیر مشکلات مالی و اتفاقاتی که در این تیم رخ داد نمی‌شد مطمئنا امسال این تیم در لیگ‌برتر حضور می‌داشت و این حرف‌ها و حدیث‌ها را نمی‌شنید. جالب است با وجود این صحبت‌ها هیچ کس فکر نمی‌کرد نساجی به لیگ‌برتر صعود کند چون بعد از بازی به ما اجازه جشن و پایکوبی در ورزشگاه تختی را ندادند آیا آنها فکر نمی‌کردند خونه‌به‌خونه صعود می‌کند و با این فکر بود که اجازه چنین کاری را ندادند؟ آنجا که اجازه شادی ندادند، خواهشا با این حرف‌ها شادی نساجی را خراب نکنید و انگ‌های نادرست به این تیم نبندید. 

در سایپا بازی می‌کردم اما فکرم با نساجی بود

وقتی به سایپا آمدم از حضورم در لیگ‌برتر خوشحال بودم اما این خوشحالی کوتاه مدت بود و من را راضی نمی‌کرد. بعد از آن تماس‌ها و پیام‌های هواداران قائمشهری من را مجاب به تصمیم گیری کرد تا از سایپا جدا شوم و به قائمشهر برگردم اگرچه تنهایی و بیماری مادرم هم من را نگران کرده بود اما دلم هم می‌خواست به هر نحو شده تیم شهرم را به لیگ‌برتر بیاورم. وقتی با آقای دایی درباره مشکلات خانوادگی‌ام صحبت می‌کردم به او گفتم که جسمم در سایپاست اما تمام فکر و ذکرم در قائمشهر است، او هم با رفتن من موافقت کرد و در واقع اجازه ایشان باعث شد تا من انرژی بیشتری برای بازگشت به شهرم بگیرم و در نساجی بدرخشم.

بعد از قول رکوردزنی و آقای گلی، قول قهرمانی دادم 

کمتر پیش می‌آید قولی به کسی بدهم اما وقتی قول می‌دهم خودم را نسبت به آن قول متعهد می‌دانم و هرچه در توان دارم می‌گذارم تا آنچه گفته‌ام عملی شود. سال گذشته به خانواده مرحوم نوروزی قول داده بود تا فصل را با یاد و خاطره هادی 24 گله پایان دهم و امسال هم زمانی که به نساجی آمدم به هواداران قول صعود دادم و شبانه روز برای عملی کردن به قولم تمرین می‌کردم حتی شاید باور نکنید در بعضی مواقع اصلا نمی‌توانستم بخوابم و دائم در خواب به فکر تمرین کردن بودم و بانگرانی به خواب می‌رفتم. حالا که به لیگ‌برتر صعود کردیم با خیال راحت شب‌ها سر بر بالش می‌گذارم و بعد از صعود در این مدت بهترین خواب را داشتم. 

از صعود نساجی خوشحال‌تر از آقای گلی‌ام اما رکورد آقای گلی هنوز دست من است 

دوست داشتم آقای گلی را تجربه کنم برای رسیدن به این مقام هم تمام تلاشم را کردم اما خب مابقی مهاجمان چون از ابتدای فصل در تیم‌هایشان بودند بیشترین موقعیت گلزنی را داشتند و توانستند آقای گل شوند، به آنها تبریک می‌گویم ضمن آنکه اکنون هیچ چیزی برایم به اندازه صعود نساجی به لیگ‌برتر ارزش ندارد و این موضوع من را بیشتر از آقای گلی‌ام خوشحال می‌کند. البته اگر مجموع گل‌های امسالم در لیگ‌برتر و لیگ یک را کنار هم قرار دهید به عدد 21 می‌رسد و فکر می‌کنم هم رکورد آقای گل لیگ یک و هم رکورد آقای گل لیگ‌برتر را زده باشم.

برای قول آقای گلی در لیگ‌برتر زود است

بعد از قول صعود و آقای گلی می‌خواهم قول آقای گلی در لیگ‌برتر بدهم اما فعلا برای گفتنش زود است. ابتدا باید فصل شروع شود، شرایط تیم‌ها و تقابل با آنها را ببینم و بعد بگویم که می‌توانم قول آقای گلی لیگ‌برتر را عملی کنم یا نه.

آرزوی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دیگر همه می‌دانند 

مهاجم نساجی که همیشه می‌گفت آرزویش صعود تیمش است در پاسخ به این سوال حالا که به آرزویت رسیدی دیگر چه آرزویی داری می‌گوید: این درست که آرزوی صعود تیم نساجی را داشته‌ام و اکنون به آن دست پیدا کرده‌ام اما آرزوی همیشگی‌ام را همه می‌دانند و نیازی به تکرار ندارد؛ پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس یکی از بزرگترین آرزوهای من است که امیدوارم یک بار دیگر به این مهم دست پیدا کنم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس