کد خبر 851357
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
علی جباری

پیشکسوت آبی‌ها گفت: پیشرفت استقلال در ماه های اخیر مشهود است و حمایت های ارکان و اجزا باشگاه از شفر و تیمش در این پیشرفت بی تاثیر نبوده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال آغازی ضعیف و پایانی خوش در لیگ برتر داشت و روند رو به رشد آبی پوشان سرمربی آلمانی این تیم را تبدیل به مرد محبوب سکوها کرد. حالا اصلی ترین دغدغه مدیران این تیم تمدید قرارداد با مردی است که خیلی ها اتفاقات خوب این فصل را از او می دانند. علی جباری کاپیتان سالهای دور آبی پوشان و مدیر کمیته پیشکسوتان این باشگاه در این خصوص اظهار می دارد: استقلال این اواخر  منظم، با تاکتیک بود و روحیه شکست ناپذیری در این تیم کاملا مشهود بود. 

کاپیتان سابق آبی پوشان ادامه داد: پیشرفت استقلال در ماه های اخیر با کار سخت و حرفه‌ای آقای شفر و دستیاران ایشان و البته سختکوشی و تلاش بازیکنان و حمایت های مجموعه باشگاه به دست آمد. حضور در فینال حذفی، شکست ناپذیری و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و موفقیت در ماه های اخیر در لیگ برتر نشان می دهد که استقلال روند صعودی خود را به خوبی ادامه داده و این نوید را به هواداران می دهم که این پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت.

جباری در ادامه با تاکید بر این نکته که نباید نقش آفرینی همه عوامل در این موفقیت را نادیده گرفت، اضافه کرد: ابتدا از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان آقای سلطانی فر تشکر می کنم که از استقلال و پرسپولیس به خوبی حمایت کردند. آقای افتخاری در کنار اعضای هیات مدیره، معاونت های باشگاه و تمامی دست اندرکان مجموعه استقلال در ماه های اخیر برای تیم زحمت کشیدند و همچنین اعضای کمیته پیشکسوتان نیز بازوی مشورتی باشگاه بودند که نباید نقش این عزیزان را فراموش کرد و مجددا به آنها خسته نباشید می گویم. 

او افزود: خسته نباشید نهایی را به آقای شفر، دستیاران ایشان و تمامی بازیکنان و زحمتکشان تیم می گویم که در این ماه ها با وجود فشار و بازی های سخت، درخشیدند. شفر در استقلال کار بزرگی انجام داده و رضایت حداکثری از او نشان می دهد که تا چه اندازه موفق بوده است. مجموعه تیم اما نباید فراموش کنند که ما هنوز سه بازی حساس پیش رو داریم و همه از تیم خوب استقلال انتظار قهرمانی در حذفی و حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارند و می خواهیم شیرینی این فصل را با کسب جام با ارزش حذفی تکمیل کنیم.

جباری در پایان صحبت های خود ضمن تشکر از حمایت همه جانبه هواداران، تصریح کرد: هواداران برای استقلال در فصل جاری سنگ تمام گذاشتند اما از آنها می خواهم تا هیچ توجهی به حواشی نداشته باشند. تیم خوب استقلال هر روز روند خوب خود را ادامه می دهد و مطمئنا با ادامه این مسیر، مدعی اصلی قهرمانی در فصل آینده خواهد بود. هواداران باید بی توجه به همه حواشی و شایعات به حفظ آرامش تیم کمک کنند تا استقلال از مسیر پیشرفت خود منحرف نشود و بتواند به بهترین شکل این مسیر مملو از موفقیت را ادامه دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس