استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: متأسفم که استقلال با این نفرات و این سبک بازی زیبا و تهاجمی نتوانست قهرمانی این فصل لیگ برتر را بدست بیاورد.

سرویس ورزش مشرق – استقلال به رغم کسب پیروزی در یدار با سپاهان با توجه به بردی که ذوب آهن بدست آورد در رده سومی جدول رده بندی ایستاد و دستش از سکوی دوم هم کوتاه ماند تا نسبت به فصل پیش نتیجه ای ضعیف تر کسب کند. هم از نظر تعداد امتیاز و هم از نظر جایگاه جدولی در پایان لیگ!

پیروز قربانی در گفت و گو با مشرق، درباره آخرین دیدار استقلال و فصلی که بر این تیم سپری شد حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*بازی استقلال مقابل سپاهان چطور بود؟

- استقلال یکی از سخت ترین دیدارهای این فصلش را پشت سرگذاشت. سپاهان نشان داد جایگاه واقعی اش در پایین جدول نیست و بنابر اتفاقات فوتبالی این فصل نتایج بدی گرفت. بازی پرهیجان و زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که البته در نهایت با پیروزی استقلال به پایان رسید.

* استقلال لایق این برد بود؟

- البته که بود. همه ارکان تیم عالی کار کردند. از دروازه بانی بگیرید تا دفاع و هافبک ها به ویژه خط حمله. مامه تیام نشان داد چقدر برای استقلال ارزشمند است. او یک فرصت خوب داشت و همان را هم به گل تبدیل کرد. دفاع سپاهان در این دیدار همه راهها را بسته بود.

* سومی برای استقلال کم بود یا زیاد؟

- قطعا برای استقلال کم بود. این تیم با این مهره هایی که دارد باید قهرمان می شد. متأسفانه اگر لیگ برای استقلال اینقدر بد شروع نمی شد که هفته هشتم تازه تلاش کنند تا از ته جدول جدا شوند شاید الان جای پرسپولیس، استقلال قهرمان شده بود. انصافا سومی برای این تیم کم بود. فکر می کنم استقلال در نیم فصل دوم نتایج بهتری نسبت به پرسپولیس گرفت.

* سپاهان را چطور دیدید؟

- سپاهان خیلی بهتر از آنچه انتظار داشتیم بازی کرد. البته باز هم می گویم استقلال به درستی هم راه ها را بسته بود و همین کمک کرد بتواند نتیجه اش را بگیرد. ضمن اینکه می شد باز هم به سپاهان گل زد. این استقلال، همه را امیدوار می کند.

* بختی برای قهرمانی در جام حذفی برای استقلال قایل هستید؟

- البته که هستم. با این شرط که روبروی خونه به خونه مثل همین بازی های مهم با اقتدار لازم به میدان بروند و کار را به اما و اگر و نسپارند. حتم دارم استقلال هم قهرمان جام حذفی می شود و هم در دور بعد در لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن را نیز شکست می دهد.

* چطور؟

- برای اینکه استقلال برای بازی اش استراتژی دارد و در هر 10 دقیقه بر اساس روند بازی تغییر آهنگ می دهد. این نشان می دهد شفر یک تیم تاکتیک پذیر دارد. استقلال با این مربی و همین نفرات می تواند تا قهرمانی آسیا هم پیش برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    4 17
    اخه مرد حسابی پرسپولیس نیم فصل دوم شروع نشده قهرمان شده بود احتیاج نداشت وگرنه این چند تا باخت نمیاورد که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس