کد خبر 851336
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
سردار رحیمی

سردار رحیمی درباره انتشار فیلمی از برخورد مأمور گشت ارشاد با دختران بدحجاب گفت: مأمور ما در آن حادثه قصوری نداشته و طبق مأموریت خود تذکر می‌دهد اما آنها با فحاشی و ضرب و شتم با مامور ما برخورد میکنند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در مقر پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مأمور گشت ارشاد و مصدومیت وی و موضع پلیس در این خصوص اعلام کرد: ما با اقتدار از مأمور خود دفاع خواهیم کرد. 

ببینید:

فیلم/ روایت رئیس پلیس از درگیری مامور و دختر کشف حجاب کرده‌

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد:‌مأمور خانم گشت ارشاد هیچ‌گونه قصوری نداشته است، وقتی مأمور ما با چهار خانم مواجه می‌شود که دو خانم محجبه بوده و دو خانم دیگر وضعیت حجاب افتضاحی داشتند، به آنها تذکر می‌دهد. 

وی ادامه داد: آن دو خانمی که وضعیت حجاب نامناسب داشتند، در مقابل با مأمور ما درگیر شده و پس از فحاشی اقدام به ضرب و شتم مأمور می‌کند. 

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که هنوز دست مأمور گشت ارشاد بهبود نیافته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مأمور به دلیل ضربه‌ای که در آن درگیری به دستش وارد شده، در حال استراحت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    4 4
    فرماندهان باید مواظب باشند که پلیس امانت مردم در دستان شما است و باید کوتاهی نکنند در این امانت که مردم به انها داده اند و باید پلیس در خدمت مردم باشد نه ابزاری علیه مردم باید متوجه باشند که توان و نیروی پلیس و امانت را خرج کارهای بی اثر تلف نکنند . معضلات اجتماعی را نمی توان با کارهای پلیسی بر طرف کرد . ارتباطی با پلیس هم ندارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس