کد خبر 851279
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
اصلاح طلبان

یکی دیگر از رسانه‌های اصلاح‌طلب در اظهاراتی شرم‌آور و شوکه‌کننده به نقل از عبدالله ناصری، همسران شهدای ۸ سال دفاع‌مقدس را آماج توهین و بی‌شرمی تازه قرار داد.

به گزارش مشرق، «حسن رضایی» در یادداشت روزنامه «وطن امروز» نوشت: 

هنوز جوهر توهین هرزه‌نگار روزنامه اصلاح‌طلب به ساحت امام رضا(ع) خشک نشده، یکی دیگر از رسانه‌های اصلاح‌طلب در اظهاراتی شرم‌آور و شوکه‌کننده به نقل از عبدالله ناصری، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و مشاور سیاسی محمد خاتمی، همسران شهدای ۸ سال دفاع‌مقدس را آماج توهین و بی‌شرمی تازه قرار داد. سایت اصلاح‌طلب مورد بحث، با گشودن پرونده‌ای ویژه(!) با عنوان «نقش پرستوها در حذف سیاستمداران»، در یک کلام، در پی القای این مساله به مخاطب است که استعفای وزیران در دولت‌های خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی را به پرونده‌سازی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور برای این افراد ارتباط دهد؛ آن هم پرونده‌هایی اخلاقی که با عاملیت زن‌های همکار با دستگاه‌های اطلاعاتی کشور اجرایی شده است!


رسانه‌نمای مذکور اگرچه در بخش ابتدایی این مطلب توهین‌آمیز قصد دارد استعفای وزرای دولت احمدی‌نژاد را هم در همین راستا به اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) ارتباط دهد اما در ادامه با از یاد بردن مطالب ابتدایی خود کاملاً به یک‌سو غش کرده، اینگونه ذهن مخاطب را در جهت هذیان‌گویی خود و طرف مصاحبه‌شونده جهت‌دهی می‌کند: «این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به طرح این موضوع که چرا «تنها» دولتمردان و کنشگران سیاسی اصلاح‌طلب و معتدل سوژه‌ چنین اخبار و چنین دام‌هایی هستند، می‌گوید: ....» سایت اصلاح‌طلب مذکور در بخش دیگری از مصاحبه خود با مشاور سیاسی خاتمی، به موضوع استعفای محمدعلی نجفی اشاره کرده، دستگیری یکی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر مشهد را نیز تلویحاً به همین موضوع ارتباط می‌دهد.


نویسنده هتاک در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به استفاده دستگاه اطلاعاتی موساد از این روش، می‌نویسد: «البته این مساله حتما محدود به موساد و عاملان زنش نیست. در طول تاریخ و در دوران‌های مختلف نیز استفاده از زنان برای این منظور سابقه داشته است. زنانی که موسوم به «پرستو» هستند و علاوه بر جاسوسی از آنها برای حذف افراد تاثیرگذار در عرصه‌ سیاست نیز استفاده می‌شود؛ یا به‌طور سیستماتیک در دستگاه‌های امنیتی - مثل موساد- یا توسط رقبای سیاسی در داخل کشوری برای تغییر ترازوی قدرت به نفع جریان متبوع».

گزارش- مصاحبه مورد اشاره، پس از زمینه‌چینی‌های فوق، به روایت گفته‌های عبدالله ناصری در این زمینه پرداخته، می‌نویسد: «عبدالله ناصری می‌گوید بعید است بتوانم انکار کنم که چنین امکانی امروز در دستگاه‌های امنیتی خودمان وجود نداشته باشد؛ این موضوع جزو پروتکل‌های نانوشته‌ سیستم‌های امنیتی دنیاست».


بخش تکان‌دهنده این مصاحبه اما آنجاست که مشاور سیاسی رئیس دولت اصلاحات به فرآیند جذب و آماده‌سازی پرستوها در دستگاه‌های اطلاعاتی کشور می‌پردازد. ناصری می‌گوید: «در جامعه‌ای که یک دوره جنگ ۸ ساله داشتیم و جمع قابل‌توجهی از بانوان بافضیلت ما همسران خود را در سنین جوانی از دست دادند و طبیعتا با رعایت عفاف و پاکدامنی خیلی‌های‌شان همسر دوم یا همسر غیر رسمی آدم‌ها- چه مسؤولان و چه غیرمسؤولان- شدند، بنابراین خیلی کار پیچیده‌ای نیست؛ چون گفتم وقتی انگیزه‌های روحی، فردی، اجتماعی و اقتصادی را در نظر بگیرید و حتی گاهی پرستیژ سیاسی یک فرد هم انگیزه‌ای را ایجاد می‌کند برای کشش یک زن؛ نکته خاص و حادی نیست. یعنی می‌خواهم بگویم تا اینجایش، روند، روندی طبیعی است». در واقع از نظر فرد موردنظر، دستگاه‌های اطلاعاتی کشور نه‌تنها از روال موجود در موساد استفاده می‌کنند که مهم‌ترین ابزارشان در این مورد، همسران شهدای جنگ تحمیلی بوده است!


عبدالله ناصری در روز روشن معلوم نیست بر اساس کدام مستندات، سربازان گمنام امام زمان (عج) را متهم به استفاده ابزاری از همسران شهدا برای مقابله با مدیران مریضی چون شهردار مستعفی تهران می‌کند! این وسط معلوم نیست دستگاه‌های اطلاعاتی کشور چرا در این زمینه سکوت کرده‌اند و دیگر آنکه بنیاد شهید به عنوان جایگاهی که حداقل وظیفه‌اش حمایت از حیثیت و آبروی خانواده شهداست، چرا در برابر این هتاکی بزرگ ساکت مانده است؟ تومار توهین اصلاح‌طلبان به مقدسات برای رسیدن به اهداف پست دنیایی البته قطورتر از آن است که بتوان آن را حتی در چندصد مورد خلاصه کرد. من نمی‌دانم کدامیک از نزدیکان عبدالله ناصری احتمالاً با خانواده شهدا نسبتی دارند، این را اما می‌دانم که دوست دارم به نیابت از همه همسران شهدای سرزمینم قلم وانهم و مشت بر چنین دهان هرزه‌گویی بکوبم!


انگار همین دیروز بود که فیض‌الله عرب‌سرخی، دیگر چهره هتاک اصلاح‌طلب در مخالفت با تشییع شهدای مدافع حرم توئیت می‌زد: «مدت‌ها بود برنامه تشییع شهید نداشتیم اما پیروزی اصلاح‌طلبان و شادی مردم و جشن‌های مردمی در شهرها باعث شده باز هم فصل تشییع شهیدان آغاز بشه». محمدجواد حق‌شناس، دیگر دوست اصلاح‌طلبش نیز در دفاع از رضا پالانی ملعون، ضمن حمله به اقدامات دیگر اصلاح‌طلب مرحوم شده، می‌نویسد: «یکی از اشتباهات و تندروی‌های غیرقابل درک و دفاع آیت‌الله خلخالی در ابتدای انقلاب، تخریب آرامگاه رضاشاه در کنار حرم حضرت عبدالعظیم بود». اصلاح‌طلبان دوست دارند به هر بهانه‌ای زلف خود را به دشمنان ملت گره بزنند و اسم آن را سیاست‌ورزی گذاشته‌اند. بندبازی روی خون شهدا و پا گذاشتن روی مقدسات و آبروی دیگران اما بیش از آنکه سیاست باشد، بوی دیاثت می‌دهد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • هاتف IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    از خواهر و مادر خودش مایه بگذارد این ملعون .
    • قمی IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      62 8
      الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون فی قلوبهم مرضا فزادهم الله مرضا
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      41 7
      از کجا معلوم خودش از این پرستوها نباشد
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      61 8
      شهدا شرمنده ایم
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      51 8
      یادتان نرود شهیدان چه غریبانه رفتند... در لحظه جان دادن دل خوش بودند که از ناموس هموطنانشان دفاع کرده اند. ولی اکنون چنین ملعونانی چنین جسارتهایی به خانواده هایشان میکنند... ننگ باد این روزگاران ننگ باد ننگ بر بیشرفان
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      49 11
      خانواده شهدا باید از مزدور بن سلمان شکایت کنند.
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    کی میخواهید متوجه شوید که اصلاح طلبی همان باقیمانده غده سرطانی رژیم پهلویست که بتازگی رشد کرده و ریشه هایش را در نقاط حیاطی کشور دوانده است واگر درمان اورژانسی و انقلابی نشود یا باید کشور تن به شیمی درمانی بدهد و یا مرگ استقلال و شرف خود را شاهد باشد
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    84 24
    فقط بی شرف
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      50 8
      توهین به خانواده معظم شهدا توهین به ناموس همه ملت ایران است یا زینب کبری یا ام البنین
  • شهریار IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    سلام .صبح بخیر قطعا این نوع سخن گفتن در جامعه هدف خاصی را دنبال می کند. 1. شبهه افکنی. 2. اهانت به مقدسات. 3. تمسخر ارزش ها. 4. اهانت به خانواده هایی که برای حفظ ناموس این آب و خاک از همه چیز گذشتند. ... این جریانات یک سناریوی واحد را دنبال می کنند. و قلم بدستان این جریان درخط مقدم مبارزه با ارزش ها قرار دارند هدف و امید غایی آنها این است: آیا روزی میرسد ملت ایران باور کند این ارزش ها دروغ است. اینان نیروهای دشمن هستند که با تلاش دشمن در بین ما رشد کردند و به نفع آنان درون جامعه با ارزش های ملت می جنگند. متاسفانه مسائل اقتصادی . دزدی ها و ایراد های بعضی از رجال میدان بحث را برای اعضای طرفدار این تفکرات باز کرده است. البته خبر بد برای این افراد این است که فقط فاحشه ها و کسانی که ریشه هایی مانند خودشان دارند را می توانند جذب کنند و هرگز در این کشور اکثریت را نخواهند داشت . لازم به ذکر است پیروان تفکر اهانت به ارزش ها خیلی خوشحال می شوند اگر آمریکا به ایران حمله کند و آنها را به آرزویشان برساند. و نکته آخر ای کسی که قلم به دست گرفته ای و به کسانی که مدافع ناموس بوده اند اهانت می کنی و چه اهانت بزرگی کرده ای... کاش ساحت قلم اجازه میداد تا آنچه شایسته این سطور بود بنویسم...
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      11 15
      چه عجب یک آدم حسابی پیدا شد و کامنت گذاشت
    • جلیل IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      7 0
      سلام دوست بزرگوار . فرمایشات جنابعالی کاملا صحیح است . این سناریو از سال 92 آغاز شده است .
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    42 10
    این نیز بگذرد.فعلا مشکلاتمونو که داره یکی یکی حل میشه رو عشق است.نیازی به این کارا برای پرت کردن حواس ملت نیست.وقتی از اینکارا باید کرد که مشکلات توی کشور زیاده. مردم حواسشون پرت بشه وقت کشی بشه . خدارو شکر همه چی آرومه........................!!!!!!!!!!!!!
  • Davoud IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    63 17
    این آقا احتمالا خودش آلوده به فساد اخلاقیه و از این طریق تهدید شده و احتمال میده همین روزها گندش در بیاد با این حرفها هم داره فرار به جلو می‌کنه که گل کاریهاش رو نشه.
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    55 16
    واقعا باید خون گریست...
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      12 21
      مشرق از کلیدواژه های آمد نیوز استفاده میکنه واقعا نمیدونم فازش چیه
    • aa IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      7 26
      چرا وایسادی؟ خون گریه کن تا مشکلات حل بشه. اصلا از زمانی که ما خوب گریه نکردیم مشکلات زیاد شدند. راه درست رسیدن بخدا حتما گریه کردنه
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      4 0
      9:22 دوغت را بنوش....
  • ش IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    40 11
    هتاکان بی همه چیز
  • عباس IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    31 14
    ذق...اگر یک هزارم این حرفهارایک احمدینژادی میزد مرتدش اعلام می کردیدولی حالا به غیر ازیک سیاهه چه می توانید بنوبسید. درود براحمدینژاد که ازاین حرفها وتوهین ها زمانش نداشتیم چه راحت اینها راسوارمردم‌ کردند. تنها وتنها میشود گفت ذق ذق . شماحتی اینقدر جوانمرد نیستید که پست بک علاقمند هرروز مشرق خوان رابگذارید چون احمدینژادی است... این هم بگذرد
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    25 9
    شهدا و امام و دین و مذهبو جلوی ارابه کج فهمی و نفهمی پر از تیغ و خارهای کینه و خون به جلو انداختی و حی مثل یابو می رانی ؟؟
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    44 8
    خاک تو سرشون
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    39 10
    ظاهراً اصلاح طلبان علاوه بر تهوع آور بودن، بعضاً پلید و کثیف هم هستند!
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    29 37
    دایره مقدسات هر روز بزرگ و بزرگتر میشه چقدر کاراتون شبیه کلیساس دایره مقدساتو هر روز گسترش بده که جلوی نقد و هرگونه اظهار نظریو بگیری مثل کلیسا که با نظریات علمیم میگفتن وااااا مصیبتا به مقدسات توهین شد بگیرید اعدامش کنید
    • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      17 3
      شما از ناموس خودت و هم پالگی هات مایه بزار
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      10 2
      شما کودتو بخور
  • Davoud IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    30 6
    اگر یک بار این آقایون که اراجیف اونها به این راحتی چاپ میشه به جرم نشر اکاذیب محاکمه بشن دیگه جرات نمی‌کنند که با آبروی خانواده شهدا بازی کنن. من به نوبه خودم از خانواده شهدا عذر خواهی میکنم. شهدا شرمنده ایم.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    38 7
    با خانواده شهدا شوخی نکنید که خون شهیدان دودمانتان را به باد میدهد!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    24 5
    لیبرالیزم ایرانی بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی است نه امریکا نه رژیم صهیونیستی و ابزار این دشمن اصلاح طلبان ایرانی هستند
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    43 6
    هتاکی به ایثارگران محکوم است و هتاک باید محاکمه بشود
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      11 4
      شرمنده خانواده معظم شهدا هستیم.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    24 3
    این جماعت تا کجا میخوان پیش برن چرا کسی جلوی اینارو نمگیره .بی شرمی و وقاحت تا کجا
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    21 3
    باید خون گریست به حال ملتی که ...
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    9 21
    زر مفت نزن
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    26 12
    کسی توی مملکت نیست با یاوه گویان و مزدوران و خائنین برخورد جدی بکنه؟؟ مرگ بر امریکا و مزدوران کثیفش
  • Davoud IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    20 5
    وقتی یک نفر بدون زحمت با لابی، رانت و زدوبند مسئولیت میگیره بایدم این اراجیف رو بگه همین دارو دسته بودن که با حرفاشون بهونه دست غرب دادن و به بهانه حقوق بشر 80میلیون ایرانی تحریم شدن اینا ژن خوب دارن،نخبه هستد،
  • AT ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    7 11
    گریه کن
  • ناشناس IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    22 3
    نفسهای اخر مدعیان غرب پرست بگوش میرسد اینان در منجلابی که خود بوجود اوردند به اخر خط رسیدند و به هر الفی نازک وظریف برای نجات پنجه میزنند به هوش بگوش باشیم یا علی
  • علیرضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    26 10
    هیچی برای این کارشون پیدا نکردم بنویسم جز همون: د ی ا ث ت
    • حمید IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      5 0
      احسنت. دیاثت واقعی برازنده اینهاست
  • سلام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    28 7
    11) و چون به آنان گفته شود: در زمین فساد نکنید، گویند: جز این نیست که ما اصلاحگریم. 12) بدانید که آنان فسادگرند، ولى خود درنمى یابند. ( آیات 11 و 12 سوره بقره )، خواهشا این صفحه از سوره بقره رو بخونید دقیقا شرح حال اصلاح طلباست.
  • ناشناس IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    13 12
    این افراد از کثافات غرب ارتزاغ می کنند وفاقد اثالت خانوادگی هستند
  • خانواده ایثارگر IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    19 6
    ما در فراق عزیزانمون دلمون خون شده. لطفا با این تهمت ها و حرفهای بی اساس بروی زخم ما نمک نپاشید. مطمئنم که خدا جواب این تهمت ها رو به میده و نتیجه این کار زشت خودشون رو بزودی میبینن. آه مظلوم اثر کند، شب نکند سحر کند
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    10 4
    از قدیم گفتند کافر همه را به کیش خود پندارد.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    12 5
    از قدیم گفتند کافر همه را به کیش خود پندارد.
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    10 3
    از قدیم گفتند کافر همه را به کیش خود پندارد.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    8 0
    فعلا که شهر شلوغ .
  • اصلاح طلب IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    16 22
    حسابی ساندیسی ها دور هم جمع شدند و ساندیس میل میکنند مشرق منتشر کن
    • یحیی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      10 2
      ما ساندیس می خوریم، شربت می نوشیم، نذری می زنییم بر بدن! شما هم دولت مطبوعتون واستون کوووووود ترک وارد کرده میل بفرمایید تا سرد نشده، نگو که بهم ندادن که اثبات کردی تا 1400 خیلی کلاه رفته سرت! رای دادی و کود هم بهت ندادن. وای وای وای
    • جلیل IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
      0 0
      این اراجیف خیلی وقته نخ نما شده . برو از اربابانت چیز تازه یاد بگیر بعد بیا قرقره کن . ما ساندیس وطن مینوشیم به عشق وطن . تو از دشمنان بیگانه وطن چه مینوشی ای گمراه بی هویت .
  • اصلاح طلب IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    8 19
    درود بر اصلاح طلب سکولار چشم ساندیسی ها کور باشد انشاالله
    • محمد IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      15 0
      لعنت بر منافق لعنت بر وطن فروش بی بته کودخور!!
    • یحیی IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      8 0
      کودتو بخور
    • علی رضا IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      8 3
      غیرتت کجاست پس؟ همسران شهدا مانند مادران ما هستند
  • اصلاح طلب واقعی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    12 17
    مشرق چرند و مزخرف نگو
    • محمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      15 3
      مزخرف اربابت گفته برو کود بخور اینجا چه غلطی میکنی
  • لی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    8 5
    آه خانواده شهدا که همه هستی خودرا برای امنیت وآسایش این ملت فدا کرده اند دامن نجس وناپاک هتاکان ازخدا بی خبر را خواهد کرفت. مرگ بر فتنه گران و هتاکان .
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    19 0
    فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج می شود بزرگترین خائنان کسانی هستند که جامعه را به سوی فقر پیش میبرند
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    30 13
    مشرق تو خون گریه کن که در جهنم باید زیاد خون بدهی
    • محمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      12 11
      جهنم جای منافقین پستی مثل شماست
  • یونس IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    2 13
    باید اصلاحشون کرد نباید دورش کرد . به هر حال ایرانی محسوب میشن و این حرف ها جنگ داخلی رو به وجود میاره
  • یونس IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    0 10
    باید اصلاحشون کرد نباید دورش کرد . به هر حال ایرانی محسوب میشن و این حرف ها جنگ داخلی رو به وجود میاره
  • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    14 4
    والا شرف هم خوب چیزیه اینها بی شرفن نمی تونن باشرف بشن زور میزنن مردم رو مثل خودشون بی شرف کنن
  • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    10 2
    والا شرف هم خوب چیزیه اینها بی شرفن نمی تونن باشرف بشن زور میزنن مردم رو مثل خودشون بی شرف کنن
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    3 3
    چرندیات است
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    15 2
    حروم لقمه ! فقط همین و بس.
  • ali IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    9 0
    اولا اون شخص و روزنامه ایکه این زر را زده خیلی خیلی بی خانواده و بی صفته.دوما نه اصلاح طلب نه اصولگرا خدا وکیلی حرفی در مورد دولت دهم نزنید این دو قشر فقط و فقط باید برن دنبال منفعت طلبی خودشون.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    3 7
    من کاری به موضوع متن ندارم. واینکه موضوع چیست ولی قلم متن نوشته شده فوق نیز پر از دشنام است.که این نوع نوشتار فرهنگ فحاشی را در جامعه خودمون اشاعه می دهد.فرهنگ سازی بکنیم که صاحبان قلم فحاشی را سبک نگارش خودشان نکنند.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    9 1
    آشيخ مهدي كروبي كجاس؟
  • محمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    7 18
    مشرق های بی همه چیز بی پدر مادر ساسورچی چرا اجازه نمیدی جواب این سگ های بی چاک دهن اصلاح طلب بدم چرا نظرم سانسور میکنی ای بر جد ابادتون لعنت
  • ناصر IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    7 2
    این اختلاف چپ و راست کمر مردمو شکسته بسه دیگه چقدر برای پیش بردن اهدافتان از هیچ چیزی ابا نمیکنید ما چندین ساله از هردو جناح به اندازه کافی کشیدیم اینقدر همدیگرو میکوبید که همه مردمو نسبت به نظام و ...بدبین کردین تا کی میخواین ادامه بدین
  • ابراهیم IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    9 0
    اینجاست ک باید گفت شهدا شرمنده ایم ک در مملکتی شماها خون پاک تونو هدیه امنیت نظام کرده ایم اجازه حیات ب مفسدین داده ایم.حقا انقلابی دیگر باید نمود
  • ابراهیم IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    8 1
    اینجاست ک باید گفت شهدا شرمنده ایم ک در مملکتی شماها خون پاک تونو هدیه امنیت نظام کرده ایم اجازه حیات ب مفسدین داده ایم.حقا انقلابی دیگر باید نمود
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    6 0
    اسلاحتلب کثیف
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    8 1
    کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها،، بنیاد شهید،،به وظیفه اش عمل نکرده وباید،،،،،؟،،؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    8 1
    شرم آور است باید دادستانی پیگیری کند
  • یحیی IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    9 0
    این بنده خدا از کودی که دولت وارد کرده چیزی بهش نرسیده
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    8 1
    وارد فاز توهین به مقدسات و ارزشهای والای انسانی -اسلامی-ملی شده اند. اکنون زمان پاسخگویی به مفسدان و توهین کنندگان رسیده است. هرچه منفعل ترباشیم توهین ها بیشتر میشود.
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      3 0
      حریم ها را نشکنید...مقدسات را مقدس بشمارید خجالت بکشید
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    4 2
    مرگ بر اصلاح طلبان کثافت لجن
  • حسین US ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    22 0
    مسولینی که فقط شعار میدهند اما در عمل گنه کارترینند به امید روزی که عملگرا باشیم
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    6 0
    فساد اخلاقی در خانواده های اصلاح طلبان به مسله ای عادی تبدیل شده. بهمین جهت میخواهند موضوع فساد اخلاقی را در جامعه نیز عادی جلوه دهند.
  • م ش ق IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    0 1
    خدایا خودت این ملت ساده لو را هدایت فرما یک لقمه نان حلال به ما و یکم عقل منطقی به این تازه نو رسیده ها بده قبل انقلاب و بعد از انقلاب را وجدانی بسنجید
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    24 3
    فعلا که خواهر و مادرای خودشون رفتن بالای تابلو برق خیابون انقلاب خودشون را عرضه میکنند و از تاجزاده و زن موسوی چک 10 میلیونی میگیرند.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      7 2
      فاسدتر از این جماعت اصلاح طلب در تاریخ ایران نداشته ایم. حتی با دادن پول دخترهای طرفدارشون رو برای جلب مشتری بالای تابلو برق فرستادند.
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    16 0
    به عنوان يك برادر شهيد كه زن عقد كرده داشت نمي دانم به ياد برادرم كه همه ي آمال و آرزوهايش را ناديده گرفت و رفت گريه كنم يا براي همسر پاك دامن و مظلومش يا به حال خودم كه امروز اين مطالب را مي شنوم ،چند جا خون بگريم
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    1 0
    ادم های بیشرف و تهی مغز این مطالب رو می نویسند و یک عده بدتر از خودشان می پذیرند
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
    1 0
    توهین اصلاح طلبان محکوم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس