ابراهیم هادی شهید گمنام

مسئول گروه ابراهیم هادی از عرضه چاپ های صدوبیست‌وهشت و بیست‌ودوم مجلدات اول و دوم کتاب «سلام بر ابراهیم» در نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محسن عمادی مسئول گروه شهید ابراهیم هادی گفت: امسال با ۷۰ عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب تهران می‌آییم که از این تعداد، ۱۰ عنوانشان چاپ اولی هستند.

وی افزود: یکی از عناوینی که در دست آماده سازی داریم و به احتمال زیاد به نمایشگاه کتاب می‌رسد، «راز رضوان» با محوریت شخصیت شهید عماد مغنیه است. این کتاب زندگینامه و خاطرات دوستان و آشنایان این شهید را در بر می‌گیرد. در حال حاضر مشغول آماده‌سازی این کتاب برای انتشار و عرضه در نمایشگاه هستیم.

این مدیر نشر در ادامه گفت: به تازگی یک کتاب هم درباره شهید ابراهیم هادی منتشر کرده‌ایم که مخاطبانش کودکان هستند. این کتاب با عنوان «مهمان خدا» چاپ شده و با زبان کودکانه، زندگی و اتفاقات جالب زندگی شهید هادی را روایت می‌کند.

عمادی همچنین درباره مجلدات اول و دوم کتاب «سلام بر ابراهیم» گفت: جلد اول این کتاب به مجموع شمارگان ۸۵۰ هزار نسخه رسیده است. جلد دوم نیز به شمارگان ۲۳۰ هزار نسخه دست پیدا کرده است. چاپ‌های این کتاب دارد به ۲۰ هزارتا می‌رسد و نوبت‌های مختلف چاپ آن را با ۱۰ هزار نسخه و حدود ۲۰ هزار نسخه منتشر می‌کنیم.

وی در پایان درباره نوبت چاپ این دو مجلد گفت: جلد اول و دوم «سلام بر ابراهیم» به چاپ‌های ۱۲۸ و ۲۲ رسیده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس