کد خبر 851117
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
فیلم/ گلایه حمید استیلی از وضع اقتصاد مردم

مدیر تیم امید درباره انتخاب سرمربی تیم امید صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی مدیر تیم امید کشورمان گفت: در جلسه‌ای که با کمیته فنی داشتیم کرانچار سرمربی تیم امید شد. به این نتیجه رسیدیم تا کرانچار با ما همکاری کند.

وی در پاسخ به این سؤال که انتخاب کرانچار الان دیر نیست، اظهار داشت: نمی‌توانستیم کاری کنیم اگر زودتر هم سرمربی انتخاب می‌شد بازیکنان در اختیار باشگاه‌ها بودند. ما سعی می‌کنیم تیم خوبی را برای بازی‌های آسیایی و بعد المپیک ببندیم. کرانچار قرار است ظرف فردا پس فردا به ایران بیاید. تمرینات نیز از 25 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه چطور به یک گزینه خارجی رسیدید، خاطرنشان کرد: کرانچار رزومه بسیار بالایی دارد. اتفاق خوبی است که کی‌روش سرمربی بزرگسالان است و کرانچار سرمربی امید. همه باید دست به دست هم بدهیم تا به هدف‌مان که المپیک است، برسیم. ما بهترین نفرات را انتخاب می‌کنیم تا تیم ملی به المپیک اعزام شود. سابقه نداشت ما در این سطح مربی خارجی جذب کنیم.

استیلی در پاسخ به این سؤال که دستیاران کرانچار چه کسانی خواهند بود، عنوان کرد: کرانچار سرمربی تیم ملی است. او باید نظر دهد. ما نفرات را در اختیار او می‌گذاریم. حالا اینکه او با چه کسانی کار می‌کند مشخص خواهد شد. شاید کرانچار یکی دو دستیار خارجی بیاورد اما بقیه ایرانی هستند و در کنار او کار خواهند کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که کرانچار نتایج ضعیفی در سپاهان داشته شرایط را چطور می‌بینید، یادآور شد: کرانچار مربی بزرگ، با رزومه بالا زمانی که او به سپاهان آمد خودش تیم را نبست. هر کسی خصوصیات مثبت و منفی دارد اما رسانه‌ها باید کمک کنند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس